Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av marlene - 1 januari 2011 23:30


i want the guy in my dreams to become my reality

Av marlene - 1 januari 2011 22:30

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, de har jag säkert gjort.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Nja.. inte direkt.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp.

4. Dog någon som stod dig nära? Nope..

5. Vilka länder besökte du? Thailand och Malta!

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Jo, finns ju en del.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Oj, jag har ingen aning! Finns nog inget speciellt datum fakitskt.

8. Vad var din största framgång 2010? Att jag fick åka till Thailand igen!

9. Största misstaget? Gjort är gjort. 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Har varit sjuk. Har säkert skadat mig oxå.. typ ramlat eller så.

11. Bästa köpet? Öhm.. studentmössan!

12. Vad spenderade du mest pengar på? Typ kläder.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Vänner och familj.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? This is africa med Shakira

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Åh, har ingen aning! Har varit både ledsen och glad, men vet inte om jag varit mer ledsen/glad i år än tidigare år.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Inget tror jag?!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Inget.

18. Hur tillbringade du julen? Hemma med familjen, sen kom släkten.

19. Blev du kär i år? Ja tyvärr, men det höll inte.

20. Favoritprogram på TV? Gossip girl och Paradise hotel.

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Nej, hatar gör jag inte. Men det finns personer man inte tål direkt.

22. Bästa boken du läste i år? Öh?! Ingen aning. 

23. Största musikaliska upptäckten? Är inte så musikalisk av mig, så har inte upptäckt ngt nytt!

24. Något du önskade dig och fick? Absolut!

25. Något du önskade dig men inte fick? Yes, fanns några saker på önskelistan som jag inte fick..

26. Årets bästa film? Åh, finns många!

 27. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Jag var sjuk. Vilket sög för jag fyllde 18.. så jag låg hemma och hade hög feber, hosta och halsfluss. Jättekul verkligen -.-

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, om Jonas Brothers skulle kommit till Sverige.. höhö
30. Vad fick dig att må bra? Mina fina vänner och familj

31. Vilken kändis var du mest sugen på? Min drömkille, Nick Jonas!

32. Vem saknade du? Några gamla vänner.

Av marlene - 1 januari 2011 22:05

Under 2010 har jag:


fått nya kompisar

varit utomlands

varit ledsen

varit glad

blivit kär

varit kär

rökt

snusat

knarkat

däckat

fått minneslucka

älskat/älskar någon

saknar/saknat någon

suttit vid datorn mer än innan

skrivit en låt

känt hat

varit "sjuk"

varit sjuk

dansat

bråkat med dina föräldrar

haft oskyddat sex

haft ett förhållande i över en månad

strulat med olika personer på 24 timmar

strulat med någon

sovit i samma säng som någon av samma kön

sovit i samma säng som någon av motsatt kön

någon har sagt att du är snygg

bråkat med din älskling/kompis

gråtit för något som hänt i ditt liv

gråtit dig till sömns

vaknat av att du gråter

kissat utomhus

sovit utomhus

du har spytt

slått till någon

blivit slagen

lärt känna 10 nya människor

åkt skidor

varit på solsemester

solat solarium

badat i havet

haft snöbollskrig

sett en hel fotbollsmatch

inte sovit på en hel natt

varit på sjukhuset

sovit över 12 timmar

sett en film mer än 10 ggr

tagit någon på asset

velat dö

fått ett IG

åkt buss i över 10 timmar

varit ute en hel natt

blivit tagen av polisen

fuskat på ett prov

svikit en vän

du har raggat på främlingar

du har rymt hemifrån

du har bakat

du har åkt bil med fyllon

du har snackat i telefon mer än 2 timmar

du har fått blommor av någon

du har gett någon blommor

du har sett en död människa

Av marlene - 1 januari 2011 21:59

Omg.. det är 2011 nu! Men som sagt, världen förändras inte över en natt.
 

Igår var vi iallafall först hos min moster och käka middag. Sedan begav jag och Ellen oss hem till mig för att byta om och sånt dära. Sen åkte vi mot alvik där vi spenderade resten av kvällen. Det vart faktiskt en lyckad kväll! Förra året vart ju inte lika lyckat om vi säger så..
 

Vi begav oss hem runt halv tre tiden, och på vägen hem träffade vi på ett par grabbar som vi typ "kände" sen innan. Så vi stog och prata med dom ett tag. Kom inte hem förrän halv fem imorse och har varit rätt så död idag. Men gott nytt år på er !

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards