Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under augusti 2011

Av marlene - 29 augusti 2011 21:30

Grattis världens finaste Liam på 18 årsdagen!
   

Av marlene - 28 augusti 2011 23:29

Hola! Igår var jag ju först hos min moster och firade David. Sen drog jag hem fort så jag kunde duscha och fixa mig lite smått, därefter begav jag mig hem till Sandra. Hon, Linda och Marcus hade redan köpt allting, så då började vi fixa sallad, bröd, såser och sånt. Sen vid sju kom alla andra och då satt vi ute på baksidan och åt, drack och snackade. Efter vi käkat satt vi bara ute och spelade kort och drack lite tills killarna och Micis och Johanna skulle dra vidare in till stan. Så då var det bara jag, Sandra och Linda kvar. Vi gjorde inte så mkt, satt mest och prata  när Linda dragit hem la jag och Sandra oss framför tv:n och kolla på just my luck, men båda två somnade efter halva typ.. tur att vi inte drog ut på krogen med de andra, eftersom vi somna, hehe! PUUUUSS

Av marlene - 27 augusti 2011 13:21

Ska börja göra mig i ordning nu. Ska hem till David (min kusin) och fira honom med släkten. Sen efter de ska jag hem en snabbis, duscha, byta om och sånt dära.. innan jag drar hem till Sandra där vi ska ha kräftskiva med lite folk. Sen kanske vi drar till dalarö på fest, haha! Aja, måste dra nu! Smell ya later. PUSS

Av marlene - 27 augusti 2011 13:14

I torsdags drog jag och Ellen till grönan. Vi åkte en massa grejer eftersom det var så sjukt lite folk där. Men när klockan närmade sig åtta kom det självklart mer. Eric Saade uppträdde ju, och han va väääldigt bra! Fick några bilder och filmer på honom när han sjöng, men dom blev inte så jättebra eftersom vi inte stog så speciellt långt fram i början. 


I går spenderade jag dagen med Sandra. Vi var hos henne först och käka och drack lite innan vi mötte upp Hellman och Modigh och drog vidare in till DAAM där vi förade lite mer. Därefter mötte vi upp deras kompis och drog vidare till nype. MEN deras kompis var ju inte sådär jääättenykter så han blir självklart nekad. Så då kunde vi inte gå in utan honom. Vi gick istället vidare till lobby där han blev nekad ännu en gång. Då provade vi entourage som ett sista försök, där han oxå blev nekad. Men Sandra snackade in honom så han kom in iallafall. Så jaa, vi spenderade kvällen på entourage och drog hem vid stängning då Sandras pojkvän kom och hämta oss   PUSS 

Av marlene - 24 augusti 2011 23:32

 

Av marlene - 24 augusti 2011 00:45

Grattis min lilla skitunge! 

Nu är du 6 år. Love you!
 

Av marlene - 23 augusti 2011 22:30

Idag har jag spenderat dagen med min moster. Vi gick runt i jakan och kollade lite. Eftersom jag fyllde år i lördags så ville hon att jag skulle välja själv vad jag ville ha. Så jag fick ett par skor, en tröja och ett par örhängen. Sen promenerade vi från jakan hem. Fast först hämtade vi hennes son (min kusin David) från hans skola. Han har blivit en stor kille nu. Går på 6-års  och imorgon fyller han 6 år!  Anyway.. runt halv nio åkte jag och min padre till ikea för att övningsköra. Det var gaaalet längesen jag övningskörde, så det var verkligen på tiden! Vill ju ta körkortet innan jag dör.. hähä. Nej men det gick bra iaf. Körde hela vägen hem sen  *happyface*  
Har kollat klart hela säsong två nu på vampire diaries, och snart kmr säsong tre, yeeeyy! Men tills dess blir att att kolla entourage serien. Är på säsong två nu   PUSS 


Av marlene - 22 augusti 2011 13:41


Bilder från Malta  
   Ellen&Mickan


   Jag, Ellen och Mickan
 


   Jag, Vanne och Ellen
 


   Mickan, Vanne och jag


   Syster och jag
 

   Vanne


   Jag, Vanne och Ellen


   Bargatan
 

  Bargatan

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards