Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under augusti 2011

Av marlene - 21 augusti 2011 23:34

Vår Malta låt! Den kom typ hela tiden där, så tillslut blev det Malta låten för oss! Haha. Den är ju så jävla bra! 

Av marlene - 21 augusti 2011 23:05

Så fuuuucking grym. Love it, and them! Gaah, så snygga dom är!

Av marlene - 21 augusti 2011 22:52

Tjeeeenare! Now Im back! Eller jag kom ju hem sent, runt halv tre på natten i onsdags. Det var iaf sjukt kul på Malta! Blev fest varje kväll nästan, förutom en dag kanske. Vi gjorde knappt av med pengar där nere pga alla killar som bjöd en på dricka hela tiden. As najs ju. Slippa betala för att bli full. Haha. Nej men det var iaf jätte kul och vi lärde känna några tyskar, fransmän, italienare och svenskar. Trodde aldrig vi skulle träffa på andra svenskar där nere, but we did. Tog dock inga bilder typ.. vilket var lite tråkigt. Men ingen av oss vågade ta med mobil eller kamera ut  lägger in bilderna vi tog i ett annat inlägg! Förresten.. igår var det min födelsedag, så nu är jag 19! Inget speciellt med det direkt. Bara ett år äldre.. hehe. Drog iaf till en italiens restaurang med släkten för att käka. Sen drog jag och Ellen till entourage med Tobbe och Emma. Drog hem till Ellen sen och sov även över där. PUSS

Av marlene - 8 augusti 2011 18:44

Häällo! Har duschat, packat, lagt in låtar i ipoden och lagt in never say never + fast five i mobilen, så nu har jag ngt att underhålla mig med påväg till skavsta och även på flyget. Najs! Så nu ska jag bara ta de lugnt och ska försöka lägga mig tidigt ikväll. Ska upp tio imorgon, inte så värst tidigt kanske, men för mig är det tidigt, hehe.. nu ska jag kolla vampire diaries. PUSS


 

Av marlene - 7 augusti 2011 22:34

Alltsååå.. seriöst, Justin slutar aldrig förvåna en! Så jävla grym han är. Även fast det här inte är en typisk Bieber låt, så gillar jag den! 

Av marlene - 7 augusti 2011 22:24

 Tja  igår spenderade jag kvällen med Ellen hos henne. Vi chillade bara, kollade film och så. Vi såg bad teacher och ja, den va väl helt okej. Trodde den skulle vara bättre faktiskt. 


Idag har jag varit hemma. Det har regnat hela dagen typ och eftersom jag och syrran kollat klart hela säsong 1 och lite av säsong 2 av pretty little liars så har vi börjat kolla the vampire diaries. Ellen sa att det var den bästa serien hon sett och hon sa att vi MÅSTE se den, så ja nu fick hon som hon ville!  nu ska jag ladda över lite låtar till min ipod, ska försöka ladda in en film till mobilen oxå (y) och imorgon blir det att packa allt, hehe. PUSS

Av marlene - 5 augusti 2011 21:58

Tjatja! Igår va jag ju på grönan hela dagen med Ellen, Tobbe och Sara. Det var gaaalet varmt, fast det var ändå en massa folk där. Vi kom dit typ tolv och stannade tills sju, eller Sara och Tobbe drog halv fem men jag och Ellen stannade kvar till sju, sen pallade vi inte mer. Hade så sjukt ont i fötterna  idag har jag legat ute i solen för att bättra på brännan lite. Skulle hängt med Tobbe och dom till entourage ikväll om det inte vore för mina fötter.. har fortfarande ont -.- PUSS

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards