Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under april 2016

Av marlene - 22 april 2016 07:35

Godmorgon! Äntligen fredag! Snart dags för jobb, men slutar klockan tre och det är sol, hur underbart?

Efter jobbet blir en snabb sväng hem för dusch och hitta kläder inför kvällen innan jag rör mig till Sandra. Ikväll blir det girls night out! Så roligt. Längesen jag träffa Beck, Linda, Mickis och Jennie! Beck fyllde dessutom 24 igår så det ska firas. Blir iallafall middag och utgång! Nu ska jag njuta av mitt kaffe innan jag drar. Puss

Av marlene - 13 april 2016 07:59

Godmorgon! Onsdag idag då! Och det ser ut som att det blir fint väder idag igen! Måndag och tisdag var riktiga dröm dagar då vädret var så himla härligt! Sol och blå himmel. Mer sånt, tack. Idag är det en kort dag, jobbar 9-15, så efter jobbet ska jag ta en lång pw och lyssna på poddar. Prenumerar på många och har massa som jag inte lyssnat på från förra veckan, så måste komma ikapp nu!

Nu ska jag dricka lite kaffe. Ciao!

Av marlene - 4 april 2016 16:12

Hej! Jobbar ju varje dag (utom helger) så finns inget roligt att skriva om! Men iallafall! I fredags var jag ute med Sandra, hennes kille och hans polare. Vi drog till Collage! Det var helt okej! Var rätt trött, och det blev inte en alltför sen utekväll. Tror vi kom hem till Sandra vid tre!

I lördags var det fest igen, men hos Julia denna gång! Hon fyllde 20 i fredags så det firade vi i lördags med Hawaii tema. Var sjukt kul faktiskt! Drog från Julia vid 4-5 någon gång och då blev de "efterfest" hos David. Dock var alla jätte trötta så vi somna vid 6 typ!

I söndags blev det bara chill. Bakis käk och sen drog jag och syrran hem för att kolla serie.

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards