Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under oktober 2015

Av marlene - 28 oktober 2015 16:28

Hejsan! Idag har jag varit i vällingby med mamma för att köpa lite grejer. Sen blev det en promenad i det fina höst vädret för min del. Men fy vad kallt det börjar bli! På söndag är det liksom redan november och snart flyr min lillasyster + två tjej kompisar till henne detta land i några månader till varmare breddgrader. Så avis!! Vill ju också.. Men får hoppas på att man kanske kan åka ner och hälsa på när dom är i Bali eller Australien, never been there before så det skulle ju vara roligt!

Nu ska jag titta några avsnitt av Modus som jag missat. Ciao!

Av marlene - 22 oktober 2015 11:50

Hey! Ligger här hemma i sängen me feber o svullna ögon. Har knappt sovit ngt inatt så är trött! Men ligger iaf här och kollar gårkvällens bb. Inte för att det är speciellt bra, men har ju lixon alltid följt det, hehe.

Imorgon ska jag och Ellen fixa nya naglar, dock får jag väl vänta o se om svullnaden gått ner. Vill ju inte gå ut såhär haha! Hoppas det försvinner snabbt iaf. Ciao!

Av marlene - 14 oktober 2015 17:17

               

Av marlene - 4 oktober 2015 21:10

Hellåå! Igår blev det middag på la gondola med syrran och Ellen, så gott! Åt grekisk sallad. Mums! Efter middagen gick vi hem hit och drack lite. Velade fram och tillbaks om vad vi skulle göra, dra till stan, dra till mp eller stanna hemma. Tillslut närmade sig klockan tolv så vi bestämde oss för att ta bussen och dra till mp bara. Dock vart det stressigt då vi hade 6 min på oss att gå till busshållplatsen. Vanne sprang medan jag och Ellen (som båda två hade klackar) försökte gå snabbt men sen började även jag springa. Och otur som jag har, när jag ska springa ner för den lilla backen som förövrigt var typ helt jordig så sprang jag snett så hela foten blev fucked up. Kunde inte gå!! Så blev så att Ellen hjälpte mig hem och ja idag är den ju stukad. Har inte kunnat gå på den vänstra foten alls. Har hoppat på kryckor hehe. Aja nu ligger jag i sängen och kollar på tv. G'night!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards