Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under september 2015

Av marlene - 27 september 2015 22:02

Hellu! Denna helg har spenderats med min boyfriend. Igår åkte vi till sollentuna och kollade runt lite och fika sen åkte vi hem och fixa käk. Idag har vi vart och kollat Bajen-AIK, min första Bajen match. Lucas är ju stort Bajen fan hehe. Det var faktiskt najs förutom sista minuterna då Erik Israelsson som gjorde målet blev medvetslös ett tag och fick föras till sjukhus. Då sjöng gnagarna "låt han dö" vilket var respektlöst och de kastade även massa grejer på ambulansen när den lämna planen. Usch alltså!

Är iaf helt död nu. Så jäkla trött. Ska lägga mig i sängen och kolla lite tv. Sen sova! Goodnight<3

Av marlene - 17 september 2015 21:15

Alltsååå, så fucking grym! He nailed this song! 

Av marlene - 12 september 2015 17:24

Tjaaa! Helt slut efter denna jobb vecka! Deckade liksom runt elva igår! Anyways efter jobbet igår åkte jag hem, käka o sånt där innan jag tog bilen till Lucas. Vi chilla, åt massa gott sen så somna jag haha. Sov nästa 12 timmar alltså! Vakna vid halv tio idag. Har inte gjort ngt speciellt, typ ba chillat. Åkte vid tre och nu kollar jag på drop dead diva. Vettefan va som händer ikväll. Vill dra ut me tjejerna men känner mig så sjukt seg och är inte ett dugg sugen på alkohol. Men aja får se vad som händer helt enkelt. Ciao

Av marlene - 6 september 2015 00:14

Hey! Igår efter jobbet åkte jag hem och duscha, åt lite mat för att sen åka till L. Var alldeles trött och seg efter dagen så vi chillade bara med att kolla white collar och äta lite gott! Somnade strax efter tolv. Idag har vädret sugit totalt. Regnat hela dagen typ. Så har inte alls gjort så mkt. Sett klart hela white collar och åh den är/va så bra!

Åkte från L runt halv fem och när jag kom hem åt vi grillat. Säkert för sista gången detta år, ifall inte solen tittar fram! Aja, ligger i sängen nu och tittar på drop dead diva. Ja jag är en serie nörd typ haha.. Vet inte många serier jag kollar på! Anyway så ska jag nog kolla ett avsnitt till och sen sova. Gäspar hela tiden och är sjukt trött, hehe. Natti!

Av marlene - 3 september 2015 14:00

I like this song! Dock tyckte jag inte videon va så bra, då it made no sense typ..

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards