Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under juli 2010

Av marlene - 30 juli 2010 22:21

Drog till Lucas igår och spenderade kvällen med honom, Victor och Martin. Vi satt hemma hos Martin och lyssna på musik och dom drack lite.. jag och Lucas kom hem runt halv fyra och var typ helt döda, somnade direkt. Och vi vaknade inte förrän halv fyra på eftermiddagen idag.. haha skit bra! Haha njae, men nu är jag iaf hemma och håller på att fixa mig, för ska snart röra mig mot Lucas sen ska vi dra hem till Martin med lite folk.
 

Måste bara säga grattis till bästaste Tobias i efterskott, han blev 18 igår!

Och idag fyller finaste Julia 18! Ville så gärna vara med och fira dig    aja, snart är jag också 18   Jag älskar er!!!

     

Av marlene - 28 juli 2010 14:03

Bläää.. usch mår inte bra alls. Är sjukt förkyld och börjar få ont i halsen.. galet jobbigt! Vet inte varför, men jag kunde inte somna inatt så kollade på massa filmer, tillslut somnade jag och då va väl klockan över fyra.. så jag vaknade rätt så sent idag, men det var skönt! Väntar på att mami ska komma hem så ska vi färga mitt hår, äntligen.. haha hatar min hårfärg som jag har just nu   


 


I can wait for you forever

Until it's you and me together

Av marlene - 27 juli 2010 19:21

Inte gjort så speciellt mkt idag.. typ bara varit hemma och tagit det lugnt för det känns som jag börjar bli sjuk :| anyway.. nu ligger jag iaf och kollar på JONAS avsnitt. Kärlek!


Thought he was the one for me
Other boys I could not see
And look what happened to our love

I'm like how could it be?

Av marlene - 26 juli 2010 12:37

Godmooorgon    vaknade för ett bra tag sen, så nu ska jag och syster börja fixa oss för att sedan möta upp Ellen och dra vidare till kista. Måste köpa lite grejer till malta   vi åker om 11 dagar! Wiiiho.. lääääängtar!! Aja, måste skynda mig nu. Ciao


Baby don't you leave me here to make it alone

Cause I don't think that I could take it a day on my own

Av marlene - 25 juli 2010 23:33

Längesen jag skrev något här.. men har varit upptagen hela helgen så har inte haft tid    iaf så drog jag på ekerö med Tobbe, Emma, Fanny och Lisa. Det var väldigt kul faktiskt, men dock tar det ju sin tid att komma hem sen, så jag började röra mig hemåt runt ett och kom hem runt tre eller halv fyra.

Sov nästan bort hela lördagen för jag vaknade runt tre och då duschade jag direkt, sen drog jag ut och mötte Lucas så köpte vi lite mat och hyrde film, sen drog vi till honom och kollade på film och käka. Mysigt!
 

Idag har jag och Lucas inte gjort nånting typ.. legat i hans säng hela dagen. Vi vakna runt tolv och kollade på sherlock holmes, efter den somna vi och sov i kanske två timmar.. kom hem runt sju för jag skulle ha träffat Ellen, men vi ska ses imorn istället. Så jag har kollat på film med mami bara. Men nu ska jag väl sova eller kolla på JONAS avsnitt


I feel like a winner with you

Everything that could be going right, is going right

I feel like I just can't loose

If god said tomorrow I had to die, I wouldn't mind

Cause I'm with you..

Av marlene - 21 juli 2010 15:49

Det är redan onsdag.. helt sjuuukt va dagarna bara flyger förbi!
Idag har jag varit på jobbet och gjort en massa armband så är helt död, haha! Nu ska jag lägga mig framför tv:n och chilla galet


I'm counting down the days til you come,

I will be waiting by the door all day long,

Cause I don't think you understand just how empty life is without you

Av marlene - 20 juli 2010 16:47

Kom hem från jobbet för ett tag sen    så nu ligger jag och kollar på tv. Ska inte göra nåt speciellt ikväll tror jag, så ikväll kan jag lägga mig tidigt.. va ju me Lucas igår, så kom hem runt ett och va sjukt trött och imorse gick jag upp halv åtta. Blä på det!


It's so hard for me, your so far away

I hold my pillow and pretend that it's you

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards