Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 18 juli 2010

Av marlene - 18 juli 2010 18:04

Usch va fort den här helgen har gått.. ogilla!

Anyway, i fredags så va jag på fest med Malin och Felix vid hummelmora. Där träffade man både nytt folk och gammalt folk, så det var ju trevligt. Men det var inte så bra drag där, ändå stannade vi där tills halv ett eller något. Sen drog vi vidare till en annan fest i jakan och där kände man i princip alla. Det var mkt roligare där, men vi var tvungna att ta sista bussen hem, annars skulle vi få gå hela vägen hem. Så då tog vi den, när jag kom till viksjö så kom Lucas och mötte mig och så drog vi hem till honom.
 

I lördags var vi hemma hos honom, drog till sibylla och käka dära. Sen hem till honom och kolla film. Sen drog jag hem och då kom Ellen hit. Vi snackade en massa sen så sjöng vi singstar typ hela natten, hahhaa sjuukt kul!
 

Idag har vi varit på görväln och solat där, men det blåste as mkt så vi drog hem efter nån timme bara. Puuuuuss!


My body is trembling
It's so damn hard to kick this feeling
Your heart is so cold and now i'm freezing
Wish you could feel the pain
Maybe I will arange it

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards