Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av marlene - 11 juli 2010 23:59

I fredags var jag bara med Rebecca här hemma, vi kollade på film och snackade en massa. Verkar som jag, mami och syster ska åka till Malta i augusti! Sjukt kul! Skulle ha åkt till Rhodos med tjejerna, men det blir iaf inte av.
 

I lördags drog Rebecca runt två tiden härifrån. Så då duschade jag, sen gick jag till Lucas. Fast vi drog nästan direkt till jakan och köpte pizza    gott! Sen drog vi till honom där vi kolla en massa filmer. Såg bland annat shutter island som var hur skum som helst.. fattade typ ingenting. Haha vi bakade kladdkaka klockan fyra på morgonen. Den vart inte så kladdig, men den va ändå god   §


Idag har vi bara varit hos honom och tagit det lugnt. Spelat lite kort och suttit ute och snackat om allt. Halv nio började fotbollen, så det kollade vi självklart på. Han höll på Holland och jag höll på Spanien. OCH självklart vinner Spanien. Jag vart huuur glad som helst!
 


Getting kind of sick of this battle
Wish I could take it back to when I had you
I'm always thinking that I can have you, just let her have you
It's getting kinda hard to convince you

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards