Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av marlene - 1 juli 2010 23:23

Sådärja.. nu är jag äntligen klar med sommarskolan! Men vet fortfarande inte ifall jag klarade provet..
 

Aja, efter skolan kom min moster och mina kusiner, Ellen, Oscar och David för att hämta mig. Därefter åkte vi hem till min moster där vi pratade om allt möjligt. Lite senare kom även min syster dit och då åt vi middag tillsammans och sen blev det efterrätt. Haha, sen skulle vi kolla igenom massa filmer som jag, Ellen, Vanne och Oscar gjort när vi var mindre.. usch hur man såg ut, men det var skit roligt att se!   
 

Jag och syster kom nyligen hem, så ska väl bara ta det lugnt resten av kvällen. Kanske kolla på någon film eller så. Natti natti


You're the sunshine in the rain

Av marlene - 1 juli 2010 11:00

Vaknade väldigt tidigt idag, halv nio.. och kunde inte heller somna om så gick upp då och kollade lite på tv. Ska röra mig till bussen om mer än en timme.. så ah, har ganska lång tid på mig då alltså    måste bara kolla igenom matten snabbt, för har glömt bort en massa nu under natten. Hoppas verkligen att jag får G nu.
 

Sista dagen på sommarskolan idag, skönt att vara ledig imorn iaf, för nästa vecka är det jobb som gäller!


I still hear voice when you sleep next to me

I still feel your touch in my dreams

Forgive me my weakness, but I don't know why

Without you it's hard to survive

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards