Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av marlene - 5 juli 2010 18:25

I lördags drog jag hem till Lucas igen, och sov även över dära. Vi kollade på the haunting in connecticut och åt glass *mums*. Men jag höll på att somna hela tiden, så vi gick och la oss istället.


Igår vaknade jag sent, runt halv ett.. medans han vakna runt elva eller något. Jag ville höra hans låtar som han gjort, så vi satt och lyssna på dom. Han är verkligen grym på att sjunga! Sen så gick vi till OK och köpte lite gott.. därefter hem till honom igen och då käkade vi frukost.. haha och klockan var lixom halv fem  

Sen kolla vi på en film som heter white noise, den va bra men äcklig eftersom den är verklighets baserad. Efter den somnade vi.
 

Jag skulle egentligen jobbat idag, men så blev det inte. Utan drog hem istället för mitt öga gjorde ont och va lite svullet. Så jag kom hem runt 9 på morgonen och somnade direkt. Vaknade inte förrän halv tre, men det va så skönt att sova


My love is like a river, that will never end
My love is like a dove, with a beautiful message to send

My love is like a song, that goes on and on forever
My love is like a prisoner, it's to you that I surrender

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards