Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under oktober 2013

Av marlene - 31 oktober 2013 14:14

Hallo. Åkte som sagt till jobbet, sa direkt till att jag hade feber och ont i halsen så dom skickade hem mig på en gång. Så när jag kom hem somnade jag direkt och sov fram tills nu typ. Så tänkte kolla på elsas värld som visas på tv3play. Såg något avsnitt från säsong 1 för längesen, så ska börja kolla om på de nu för det verkar ändå rätt bra! Heehe, pussss.

Av marlene - 31 oktober 2013 07:43

Godmorgon! Ska åka och jobba idag även fast jag är sjuk. Har feber och jätte ont i halsen. Så får se hur länge jag orkar. Jobbar iallafall 9-17.. så ah, får se om jag orkar jobba så länge.


Igår drog jag, mami och Ellen till vällingby och kollade i lite affärer. Idolerna var också där och sjöng lite. Alla förutom Kevin Walker var där, buuhu! Aja, det var dom gamla idolerna som redan åkt ut som uppträdde. Alltså Sarah, Sakib, George, Sara och Miriam. Fattar fortfarande inte varför George inte är kvar i idol. Han är så jävla grym!


Aja ska ner och försöka äta ngt nu. Puss

Av marlene - 30 oktober 2013 11:25

Godmorgon eller något. Jag har varit uppe sen fem och har jobbat sen klockan sju. Skönt att jag slutar två idag! Jag känner att snart åker jag på den jävla influensan. Sitter här och fryser ihjäl även fast jag har tjocktröja medans andra sitter i linne/t-shirt.. Sen så börjar jag få ont i halsen. Sakta men säkert liksom. Usch!

Ska träffa Ellen efter jobbet men ja jag får se hur jag mår helt enkelt. Pusss

Av marlene - 29 oktober 2013 18:54

Heeyy! Mitt knä är bättre idag så imorgon ska jag till jobbet. Dock hade jag lite feber. Men tog en citodon så hoppas det blir bättre. Verkar som det är nu alla blir sjuka? Känner as många som åkt på influensan. Aja, har varit trött och seg hela dagen. Kollade på filmen tyskungen. Den var väldigt bra faktiskt. Efter den somnade jag och sov i typ en timme. Det var jätteskönt. Sen vaknade jag upp med världens huvudvärk så har precis tagit ännu en till citodon. Aja! Snart börjar america's got talent. Så ska kolla på det hade jag tänkt.   Förra julen, lillskiten och jag!

Av marlene - 29 oktober 2013 10:10

10 - Två saker jag inte skulle klara mig utan

Okej, saker och saker. Den ena är ju en sak men inte den andra. Hursomhelst så skulle jag inte kunna klara mig utan mobil och inte utan musik heller. Never ever.

Av marlene - 28 oktober 2013 21:16

Wow. Bästa killarna #onedirection

Av marlene - 28 oktober 2013 10:41

Godmorgon. Fy vilken jobbig natt jag har haft. Har säkert vaknat över tio gånger och haft jätte svårt att somna om pga mitt knä. Det gör typ ondare på natten än nu? Aja, jag har alltså inte sovit så mycket. Tog ledigt från jobbet för det gör ont när jag går, hoppas det går över snabbt bara! Sp nu ligger jag i soffan och kollar på the notebook, så fin film, man blir så kär i Noah (Ryan Gosling).

Av marlene - 27 oktober 2013 21:24

Hallo! Igår var en bra kväll. Dock är det inte lika bra idag.. Började med att jag och Sandra köpte mat och fixade salladen och efterrätten innan killarna kom. Vi åt potatissallad med gurka och lök, sallad och kött (veg för min del såklart). Sen pratade vi och drack en hel del. Åt lite efterrätt. Drack ännu mer innan vi tog taxi in till stan. Drog till nonni för att föra lite med Calle och Patriks vänner. Jättekul faktiskt! Träffade även Musse och Marcus där. Sen drog vi till amba och var där några timmar innan vi avslutade kvällen hos Sandra med lite folk. Kul kväll med andra ord. Dock mår inte min mobil så bra då jag tappade den x antal gånger igår. Folk gick in i en hela tiden så nu har jag en jävla massa repor på hela skärmen. Sen så kan jag knappt gå, mitt knä gör cp ont. Vettefan vad jag gjorde igår (?)

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards