Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under oktober 2013

Av marlene - 8 oktober 2013 12:25

Just nu sitter jag i personalrummet för jag har rast. Skönt! Barnen är helt crazy, fast ur söta! Dom är mellan 6-7 år.


Slutar 16 idag, och får se ifall jag orkar promenera hela vägen hem eller om jag latar mig och tar bussen. Känner att jag måste röra lite på mig så hoppas jag är pigg vid fyra... Haha! Ikväll blir det nog bara att vara hemma och ta de lugnt.

Av marlene - 7 oktober 2013 13:07

Heeey! Just nu är jag ute och går lite på min rast. Inte alls så kallt faktiskt. Idag slutar jag halv fem och då ska jag med Sandra och hennes mamma och kolla på soffa och annat till lägenheten. Fy så kul! Hon var och kolla på den igår och gillade den! Ska få se bilder på den idag, yey! Pusss

Av marlene - 6 oktober 2013 11:02

Godmorgon! Igår blev det så att jag och Sandra drog till kungsängen hem till Erik och var med honom och Sebastian. Vi drack, snacka och spelade olika kortspel. Tillslut skrev vi egna lappar tillochmed, för att det skulle bli roligare! Det var jätte trevligt och kul. Erik har egen lägenhet och den är sjuuuukt snygg och fräsch! Vill också bo så, hehe! Hursomhelst så sov jag och Sandra kvar där, dock sov vi kanske 4-5 timmar bara för att vi båda var tvungna att åka hem. Hon ska åka och titta på en lägenhet och jag ska med familjen och hälsa på pappas mormor.

Ligger i sängen just nu och vill bara sova. Är jätte trött... aja, får sova sen när vi kommer hem igen! Puss

Av marlene - 5 oktober 2013 14:02

Hola! Vaknade redan vid nio idag, men inte konstigt då jag somna typ vid halv elva igår, hehe! Jag och mami powerwalkade tidigare och sen har vi gjort lite magövningar. Awzhuuum. Blev fett sugen på att göra kokosglass, så nu håller jag på att göra det. Dock tar de ett par timmar tills man kan äta :( senare ska jag träffa Sandra, vet inte vad vi hittar på. Får se helt enkelt. Pussss

Av marlene - 4 oktober 2013 12:24

ÄNTLIGEN FREDAG! Så som jag har längtat efter denna dag. Nu får man sova ut, iallafall i två dagar innan jobb igen. Aja, sitter här på min rast och räknar ner timmarna till min helg. Nu är det 3h och 36 min kvar. Haha! Ikväll ska jag nog faktiskt inte göra något speciellt. Ska väl kolla på #idol med familjen bara. Imorgon ska jag träffa Sandra iallafall, saknar henne massor! Förut umgicks vi varje dag, men nu när de är mycket jobb och sånt är det svårt, tyvärr.. Anyways, tänkte bara uppdatera bloggen lite. Nu ska jag ta en promenad innan rasten är slut. PUSS!

Av marlene - 3 oktober 2013 16:57

3 - Tio sanningar om mig

 

- Jag funderar varje dag på vad jag vill plugga till

- Jag är rädd för att bli äldre, det skrämmer mig verkligen

- Jag kan inte leva utan musik

- Jag vill flytta till USA eller Australien

- Jag älskar One Direction, Justin Bieber och Jonas Brothers

- Jag är kär i både Nick och Zayn, hehe..

- Jag skulle aldrig klara mig utan godis 

- Jag älskar att sjunga, gör det typ varje dag!

- Jag har bott i Thailand i tio månader med min familj när jag var 14 år

- Min favorit film är a walk to remember, den är så jävla fin!

Av marlene - 2 oktober 2013 20:45

Heeejsan! Idag på jobbet blev jag ihjälkramad utav massa 3or och 5or.. Killarna är helt crazy. Men man blir ju ändå hur glad som helst när dom ger en komplimanger hela tiden. Det är jättekul! Fast vissa gick lite för långt då dom fråga efter mitt nr, vart jag bodde, sa att dom älska mig, fråga chans osv. Haha helt sjukt. Men hursomhelst, efter jobbet drog jag hem och bytte om innan jag drog och mötte Ellen på en pw. Vi gick i typ två timmar, som vanligt. Men vi hade massor att prata om! Hon är som en syster för mig. Min fina kusin. Älskar att vi står varann så nära, vilket vi alltid gjort. Ajaa, hemma nu iallafall och ska väl kolla lite tv innan jag ska sova. Imorgon är de 7:30-15:00 som gäller. Pussss

Haaappyy gääääri... Eller något.

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards