Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 27 oktober 2013

Av marlene - 27 oktober 2013 21:24

Hallo! Igår var en bra kväll. Dock är det inte lika bra idag.. Började med att jag och Sandra köpte mat och fixade salladen och efterrätten innan killarna kom. Vi åt potatissallad med gurka och lök, sallad och kött (veg för min del såklart). Sen pratade vi och drack en hel del. Åt lite efterrätt. Drack ännu mer innan vi tog taxi in till stan. Drog till nonni för att föra lite med Calle och Patriks vänner. Jättekul faktiskt! Träffade även Musse och Marcus där. Sen drog vi till amba och var där några timmar innan vi avslutade kvällen hos Sandra med lite folk. Kul kväll med andra ord. Dock mår inte min mobil så bra då jag tappade den x antal gånger igår. Folk gick in i en hela tiden så nu har jag en jävla massa repor på hela skärmen. Sen så kan jag knappt gå, mitt knä gör cp ont. Vettefan vad jag gjorde igår (?)

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards