Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 16 oktober 2013

Av marlene - 16 oktober 2013 19:23

Heyy! Jag och Ellen tog en mils pw idag! Fy vad skönt att bara promenera lite och prata om allt möjligt. Ligger just nu i sängen och lyssnar på Olly Murs - Dear Darlin och kollar på america's got talent samtidigt. Bra kombo! Alltså vissa är ju så himla dåliga, fattar inte varför dom ens söker in till det där.. haha herregud! Som nu t.ex då det var en någon som klätt ut sig till en stor ekorre och som åt en pojke typ (?) är det talang eller!? Inte diiiiirekt va...? Haha!


Av marlene - 16 oktober 2013 16:53

Åh va skönt att sluta då det fortfarande är ljust ute.. Hehhe! Fick sluta en kvart tidigare tillochmed! Så slutade 15:30, beeezta. Sen drog jag till viksjö centrum för att hämta ett paket. Beställde ett par skor från have2have och nu har jag fått dom. Yey! Dom är superfina! Lägger upp bild senare för ska ut på pw med Ellen. Såå puss så länge!

Av marlene - 16 oktober 2013 05:50

Godmorgon! Jag gick upp för en kvart sen fast ligger kvar i sängen och dricker lite choklad soya och kollar på tv nu innan jag ska klä på mig. Börjar 7:30 idag så behöver inte åka förrän om en timme typ. Tycker de är skönt att gå upp lite tidigare så att man slipper stressa. Vill kunna ta de lugnt på morgonen innan jag drar till jobbet lixom. If that now makes any sense.. Hehe! Slutar 15:45, så idag blir det pw när jag kommer hem! Puss

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards