Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under oktober 2013

Av marlene - 20 oktober 2013 17:32

Helloo! Igår åkte jag till Sandra där vi snackade om allt som hänt sen senast vi sågs. Vid halv tio drog vi in till friday's och var med Linda och Josefina. Dom drack lite men jag var nykter! Vi skulle ha dragit till soap bar men jag och Sandra var sjukt trötta så vi drog till henne och kollade film istället! Imorse vaknade vi väl halv tio och vid tolv kom mami och hämta oss och så åkte vi till chilli, mio, jysk och andra affärer. Vi köpte med oss en hel del! Det som suger dock är att soffan och soffbordet vi ska ha kommer inte vi kunna få förrän vecka 51-52. Det är ju lixom i slutet på december.. Aja vi får klara oss utan det helt enkelt! Pusss

Av marlene - 19 oktober 2013 17:24

Hey! Vaknade nio idag och igår somnade jag runt fyra.. Så fem timmars sömn fick jag bara. Aja! Vid tolv drog jag och mami till bockholmen (?) eller va de heter och gick runt där ett tag innan vi åkte till ulriksdal och tog promenad där med. Skönt! Ikväll ska jag vara med Sandra. Ska till henne efter jag ätit sen så får vi se vad vi gör. Kanske drar ut med några men isf kör jag på en nykter kväll. Pusss!

Av marlene - 18 oktober 2013 11:53

Idag började jag klockan sju. Inte roligt någonstans!! Fast å andra sidan slutar jag 13:45 idag, och det är fredag, så jag är glaaad! Ska nog dra ut på en springrunda, antingen då jag kommit hem eller ikväll! Har inga planer för kvällen så det är egentligen perfekt att dra ut och springa lite. Förra helgen hade jag en vit helg, kanske kör på ännu en vit helg! #fightforfit typ.. Hehe. Pussss

Av marlene - 17 oktober 2013 19:44

Hooola! Jag är helt död typ.... Haha nejråå driver bara. Jag och mami powerwalkade till spåret och sen joggade vi lite. Najjs var det! Nu ska jag väl kolla nån film eller ngt. Ska sova tidigt idag för börjar redan klockan sju imorgon.. Gahh! Puusss

Av marlene - 17 oktober 2013 12:10

Helloo! Idag jobbar jag 8:30-16:30. Sen ska jag ut och springa med mamsiii! Igår efter jag och Ellen gått skilda vägar så sprang/joggade jag hem och det var sjukt skönt. Så blev sugen på att springa idag! Ååh, Sandra messade mig igår och skrev att hon ska få nycklar till lägenheten idag (!!!) så hon ska dit och mäta för att se vad för bord, soffa och sånt vi ska ha! Alltså åh så kul att bo tillsammans med en utav sina bästavänner. Troligtvis flyttar vi in i november. För vi måste inreda och flytta över lite grejer dit. #happy

Mina skor från have2have. Bilden gör dock ingen rättvisa för dom är sååå mycket snyggare i verkligheten. Det är bara de att min mobilkamera suger....

Av marlene - 16 oktober 2013 19:23

Heyy! Jag och Ellen tog en mils pw idag! Fy vad skönt att bara promenera lite och prata om allt möjligt. Ligger just nu i sängen och lyssnar på Olly Murs - Dear Darlin och kollar på america's got talent samtidigt. Bra kombo! Alltså vissa är ju så himla dåliga, fattar inte varför dom ens söker in till det där.. haha herregud! Som nu t.ex då det var en någon som klätt ut sig till en stor ekorre och som åt en pojke typ (?) är det talang eller!? Inte diiiiirekt va...? Haha!


Av marlene - 16 oktober 2013 16:53

Åh va skönt att sluta då det fortfarande är ljust ute.. Hehhe! Fick sluta en kvart tidigare tillochmed! Så slutade 15:30, beeezta. Sen drog jag till viksjö centrum för att hämta ett paket. Beställde ett par skor från have2have och nu har jag fått dom. Yey! Dom är superfina! Lägger upp bild senare för ska ut på pw med Ellen. Såå puss så länge!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards