Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under januari 2011

Av marlene - 27 januari 2011 21:58

Kom precis hem efter en väldans lång powerwalk med lilsis. Sen gick till hennes kompis Josefine för att lämna en tröja och sen tebax hem. Har typ varit ute i två timmar? Nu ska jag ta en dusch, sen blire att lägga sig i sängen framför nån film. Natti! Puss

Av marlene - 27 januari 2011 18:06

Ligger och kollar på filmen babel nu. Har även fått världens huvudvärk. Usch inte kul alls  ska nog ta en ipren!   annars så ska jag nog bara va hemma hela kvällen. Är ledig imorgon, hur skönt är inte det?! Så då ska jag faktiskt till gymmet. Det va ju ett tag sen jag gymma sist och den här gången följer förhoppningsvis Frida med mig  puuuss


 

Av marlene - 27 januari 2011 16:24

Va bara i skolan ett litet tag. Fick några religion uppgifter som vi ska göra klart tills på söndag. Så efter det drog jag hem och har legat i soffan och fryst ihjäl. Helt sjukt hur kallt det var ute idag. Trodde det skulle vara iaf liiiite varmare idag än va det var igår, men nej, så var inte saken! Just nu kollar jag på världens finaste film, a walk to remember. Kmr aldrig att tröttna på den. Så underbart fin.


there once was a little girl

who never knew love

until a boy broke her heart

Av marlene - 27 januari 2011 10:57


Bröderna Andreas och Fredric och så deras kompis Anthon har gjort denna grymma låt. Ante och Fredric har även gjort andra låtar, men den här är en utav deras bästa låtar enligt mig ^^

Av marlene - 27 januari 2011 10:36

Känns som jag varit vaken i evigheter. Har så sjukt tråkigt. Nu vill jag bara till skolan för att ha ngt att göra.. haha, har tagit en massa egopics för att jag haft så tråkigt. Menmen.. snart bär det av till skolan iaf. Slutar runt två (?) tror jag. Galet fint väder ute oxå! Solen skiner så starkt in genom fönstret så att man blir bländad. Men det är ändå sjukt härligt. Nu är våren påväg lixom  bjussar på en bild jag tog nyss!

  


P U S S

Av marlene - 27 januari 2011 08:32

Godmorgon  

Vaknade automatiskt runt sju idag, men somnade sjukt tidigt igår så inte så konstigt. Var iaf jätte pigg, så nu sitter jag här och lyssnar på musik. Blir nog inte att gå på första lektionen eftersom Fredrik är ledig hela veckan och vi har ju honom.. så finns ju inget att göra i skolan. Hellre hemma då, än att åka till skolan i onödan (!) så då börjar jag inte förrän 12:20. Najsnajs!


   osminkad chey

Av marlene - 26 januari 2011 17:13

Gosh va jag är sugen på att tatuera mig. Vill bara ha mer och mer.. nej men vill typ ha en eller två till iaf. Funderar starkt på att ha en text på ngn utav mina skulderblad, sen så vill jag kanske ha ngt i nacken (bara kanske!) annars vill jag ha så som Megan Fox. Så sjukt snyggt!


galet snyggt!


always forgive but never forget

learn from mistakes but never regret

Av marlene - 26 januari 2011 15:21

tjatja!

Har precis kommit hem efter att ha varit nere på ica med mami. Köpte bl.a hårfärg, eller ah, ska slinga mitt hår lite ljusare. Känner att min utväxt är sjukt mörk nu.. typ svart?! Haha nej, inte riktigt men iaf!


  


Lilsis kollar på någon jävligt konstig skräckfilm, carver heter den. Tydligen så är den baserad på verkliga händelser ;o ska ta och kolla på den nu! Ciao

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards