Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under november 2010

Av marlene - 17 november 2010 16:12

Hade nationella imorse och det gick väl...sådär. Satt i kanske en och en halv timme, så det var ju bra  efter nationella slutade vi ju. Eller jag och Frida var ju tvungna att stanna kvar eftersom vi båda hade utvecklingssamtal. Så där fick vi sitta och vänta tills klockan ett. As drygt :| så kom hem för typ en timme sen eller ngt

Av marlene - 16 november 2010 22:45

Trööött cheey.. så nu ska jag faktiskt ta och sova. Börjar halv nio imorgon, då har vi nationella direkt, inte kul  sen har jag utvecklingssamtal och sen efter det slutar jag  värsta korta skolveckan ju! På fredag ska vi lixom på saco mässan med alla treor, så hoppas att vi inte har några lektioner den dagen  hihi, natti natti ♥ 

k ä r l e k

Av marlene - 16 november 2010 20:30

Wiiie.. klar med engelskan! Och även svenskan för den delen, fast iofs blev jag ju klar för ett bra tag sen  har legat och kollat på PH, sen nu ska jag väl bara slappa eller ngt 

Av marlene - 16 november 2010 18:49

Har nästan gjort klart hela engelska grejen. Skönt! Men orkade inte sitta vid datan och bara plugga, så drog ut på en powerwalk. Nu ska jag fixa klart engelskan, sen ska jag plugga lite svenska. Imorgon är det ju skriftlig nationella i svenska.. hur ska det gå?! -.-

Av marlene - 16 november 2010 14:15

Fick sluta tidigare även idag. Men de va för att vi har tre timmars håltimme innan fotolektionen börjar, och vi orkade inte vänta.. eller det gör vi ju nästan aldrig, haha! Iaf så är jag hemma nu och måste plugga engelska c.. har en uppgift som ska vara inlämnad imorgon och den verkar lite svår :| så ska börja med den nu!

Av marlene - 15 november 2010 18:08


Jätte fin bild på Nick!

Av marlene - 15 november 2010 18:00

want to go back 
 

Har vart ute på en timmes powerwalk. As skönt  och har precis duschat. Nu ska jag plugga lite, i think. Men orkar egentligen inte.. ikväll blir det PH och ung&bortskämd.

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards