Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under november 2010

Av marlene - 15 november 2010 13:33

Så sjukt skönt att vi fick sluta tolv idag! Vi fick gå halv dag pga att vi har utvecklingssamtal den här veckan, eller alltså idag och på onsdag. Så slutar efter utvecklingssamtalet på onsdag, skönt! 


Har fått as jobbig ret hosta.. inte alls kul. Sen så har min syster blivit sjuk igen. Det går fram och tebax hela tiden. Fett jobbigt ju, och jag lär ju säkert bli smittad -.-♥

Av marlene - 14 november 2010 22:00

Runt sex drog jag och mami för att handla lite. Sen så kollade jag på gossip girl. Nu ska jag göra mig i ordning för att sova. Är jätte trött.. så natti!

Av marlene - 14 november 2010 13:37

   Så jäääävla fin

Av marlene - 14 november 2010 13:31

Har knappt sovit ngt inatt. Somnade typ inte förrän 6, och vaknade ju hyfsat tidigt. Så jag är lite väl trött nu.. funderar på att gå och lägga mig ett tag iaf 

Av marlene - 14 november 2010 10:16

Blev inget bloggande igår för hade fullt upp hela dagen. Men ska berätta lite kort om va jag gjort i helgen. 


I fredags var jag och Malin hos Sammy ett tag med honom, Johannes, Sassan och Marouf. Sen skulle dom iväg på fest i spånga. Jag pallade egentligen inte åka dit, men gjorde det ändå.. när vi kom dit träffade vi på Meijer och andra killar som oxå skulle på festen. Aja, det var iaf sjukt tråkigt där, så killarna bestämde sig för att dra till mp. Så jag och Malin drog hem till Jesper och var med honom + några andra. 

 

I lördags drog jag till Malin och va me henne. Följde me henne för hon skulle käka, sen drog vi till henne igen och kollade tv. Sen drog vi till mig för att kolla filmen liar, liar. Hahah! Jim Carrey är sååå sjuk. Alla hans miner. Satt och garvade typ hela tiden. Efter den såg vi en annan film, eagle eye. Men somnade direkt typ. 
 

Det var min helg då i en väldigt kort version. Malin drog för ett tag sen för hon inte mådde så bra. Så nu ska jag väl kolla tv eller ngt. ♥

Av marlene - 12 november 2010 17:45

Shit.. kom hem nu! Mami fick komma och hämta mig och Frida från skolan, för det gick inga tåg? Det var tydligen en väldigt stor olycka som hade skett i jakan. Aja, nu ska jag bara käka, sen kmr Malin hit. Därefter drar vi till Sammy och förar med han + lite annat folk ♥

Av marlene - 12 november 2010 09:01

Så var man vaken igen och nu är det fredag! Ville egentligen bara ligga kvar i sängen, för har för mig att jag drömde en jättebra dröm.. sen så vakna jag upp av alarmet, som förstörde det hela -.- 
 

Aja, nu ska jag börja fixa mig i ordning, sen tar jag bussen som går om ungefär en timme. Underbart! Men hatar att vi ska sluta så sent på fredagar.. lixom 16:20 

Av marlene - 11 november 2010 21:07

Efter PH drog jag och mami ut på en powerwalk. Det var verkligen nådigt! Har ätit för mkt idag.. men det var inte så kul när man höll på att halka nästan hela tiden. Har ju blivit sjukt halt nu till kvällen. Frågan är.. hur kmr man till skolan imorgon då?! Haha nejdå, det kmr väl gå bra, bara det att jag lär väl ramla 34657392 gånger! Nu ska jag kolla film innan jag går och lägger mig. Natti! ♥

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards