Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under mars 2013

Av marlene - 5 mars 2013 20:15

Heeii! Det va en rätt chill dag på jobbet, så det var ju skönt! Efter middagen gick jag och mami ut på en powerwalk och nu har jag precis duschat och lagt mig i sängen framför supernatural med té! Så gott! Ska väl kolla ett par avsnitt innan läggdags. Hehe. Puss

Av marlene - 4 mars 2013 18:52

Men heeeej! Idag jobbade jag 8:30-16:45 och imorgon är det 8:00-16:15 som gäller! Vi ska på skolbio, haha kul va? Vettefan vad vi ska se, men hoppas att det är ngt bra iallafall! Åh måste förbi ngn tatueringsstudio och boka tid så att jag kan fylla i min tattoo. Nu i efterhand ser jag att den inte alls blev som jag ville.. Ville ha svarta/mörka skuggor men thaikillen gjorde vita/ljusa :( så ja jag måste fixa till det! Frågan är bara när. Kanske passar på att göra en till då! Hehe.. Nu ska jag chilla lite innan top model börjar. Puss

Av marlene - 3 mars 2013 22:26

Oceans apart day after day, and I slowly go insane. I hear your voice on the line, but it doesn't stop the pain. I took for granted, all the times, that I thought would last somehow. I hear the laughter, I taste the tears. But I can't get near you now, I wonder how we can survive, this romance. But in the end if I'm with you, I'll take the chance.

Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you

Av marlene - 3 mars 2013 22:04

Tja! Igår var det ju tänkt att jag bara skulle vara hemma. Men klockan nio ringde Sandra mig och berättade om att Fredrik och Andreas ville att vi skulle ut. Dom hade bombat henne med sms.. Haha, efter många om och men bestämde vi oss för att dra ut! Dock var vi ju inte alls sugna på alkohol eller att dra ut på någon klubb. Men Sandra kom till mig iallafall runt elva och då fick vi iallafall i oss en cider och lite dooleys. Sen åkte vi till tc och mötte upp killarna ocj drog sen till snaps. Där tog vi en drink och sen kom även lite fler grabbar. Bl.a Sandras ex, så det blev lite stelt eftersom han var väääldigt onykter medan Sandra var nykter. Aja, vi satt där och hade det trevligt. Killarna drack massa drinkar medan vi kolla på typ haha! Nej men dom försökte tvinga oss att dricka mer men det gick inge vidare för dom. Vi drog därifrån vid stängning och då ville killarna dra vidare till white room. Så jag och Sandra hoppade in i en taxi och begav oss hem till henne. När vi väl kommit en bit ringer Fredrik oss och vill att vi ska med till Andreas på "efterfest". Så vi åkte till honom istället. Men istället för fest kollade vi film och somnade halv sju... Rolig helg iallafall!

Av marlene - 2 mars 2013 16:27

Hey! Efter jobbet igår kom Ellen hit. Vi kollade lite grejer om Norge. Vi funderar på att åka dit för att jobba, men ah vi får väl se! Vi bestämde oss iallafall för att gå till arbetsförmedlingen någon dag och prata med dom angående det. Anyway! Så lagade vi middag, stekta grönsaker och keso.. Hehe kanske inte värsta middagen, men goooott vare! Runt åtta drog vi hem till Sandra och förade lite innan vi mötte upp Pelle och Fredrik och drog in till stan. Drog till fridays för en drink och sen vidare till pure, fast där kom vi inte in för att killarna tydligen var för fulla (?) fast det var dom ju inte? Men aja, så vi sket i det och drog tillbaks till fridays för en till drink och sen drog vi bara till snaps. Vet inte hur många drinkar det blev där, men antagligen för många. Tog taxi hem till Sandra sen vid halv fyra kanske, fast Ellen drog hem. Så vi trängdes fyra i Sandras säng. Sjukt äckligt varmt var det imorse när vi vakna. Och man mådde ju inte direkt så bra heller klockan tio på morgonen. Usch! Mami kom och hämta mig. Jag deckade direkt när jag kom hem. Haha så skönt att sova! Men nu är jag vaken och har inte alls ont i huvdet längre. Tumme upp för det! Haha lol, blev typ värsta långa inlägget nu.. Aja, ska kolla lite teen wolf. Puuuss

Av marlene - 1 mars 2013 07:17

Idag fyller ingen mindre än Justin Bieber heeela 19 år! Happy birthday cutie! Snart kommer du til sverige och då får man äntligen se och höra dig sjunga live. Åh vad jag längtar till den 24 april<3 much love to you!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards