Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under maj 2011

Av marlene - 6 maj 2011 02:12

Nothing lasts forever.. i know that now

jag bara önskar att det gick att spola tebax tiden igen

Av marlene - 6 maj 2011 02:08

  Mina fina killar<3

Av marlene - 6 maj 2011 02:01

Är ledig imorgon, så det är ju skönt. Annars skulle jag nog ha gått och lagt mig för längesen. Det är så knäppt. I ena stunden är jag hur trött som helst, höll tillochmed på att somna innan vi skulle kolla på min syrras bal. Men nu är jag ju hur pigg som helst? Säkert övertrött.. haha, och hungrig är jag oxå. Men nej, får nog vänta med mat tills jag vaknar imorgon   PUSS  

Av marlene - 5 maj 2011 23:50

Hallo! Idag hade vi ju bara en lektion, men efter den filmade vi lite mer så jag kom hem runt halv fyra eller ngt. Sen vid halv sju åkte jag, Frida, mamma och pappa till veddesta där min syster hade sin bal. Känns det som var sjuuukt längesen jag hade bal där även fast de va bara tre år sen. Aja, kom hem runt halv åtta och har inte gjort så mkt alls. Såg en film som hette ngt i stil med veronika decides to die och den va rätt bra. Efter den blev det BB som vanligt och nu ligger jag här och gör typ ingenting alls.


Här har ni lite bilder   

           

Av marlene - 4 maj 2011 09:49

Godmorgon   är sjukt trött fortfarande, även fast jag försov mig och vakna automatiskt upp nu, hehe.. nåja, ska iaf börja fixa mig nu och sen blir det att åka till skolan! Har en lektion kvar och det är rörlig bild. Så vi ska väl fortsätta filma lite mer till vår trailer. Förresten! Det vi filmade igår blev skiiiit bra. Eller det såg skit bra ut i kameran   skriver sen när jag slutat. PUSS  

Av marlene - 3 maj 2011 18:01

Snart ska jag börja röra mig mot Frida, eller ja om typ 40 minuter. Först ska jag nog möta Andreas, Sara och Tobbe oxå. Vi ska filma lite till vår film som nu inte längre kmr bli en film. Vi har ca 4 veckor på oss och vår lärare sa att det inte var ngn idé + att vi ALDRIG kmr hinna. Så vi ska göra en trailer istället. PUSS

Av marlene - 3 maj 2011 08:30

Godmorgon! Alltså seriöst.. hur kan de snöa? Det är lixom maj. Blir gaaaaalen!!! Aja, håller på fixa mig nu, måste ta bussen som går 6 över, men alla vinterjackor är uppe på vinden -.- aldrig att jag tänker ha på mig skinnjacka så måste väl upp och ta ner en jacka dåååå.. PUSS

Av marlene - 2 maj 2011 21:20

Ligger och lyssnar på lite musik medan jag kollar på CSI på 5an.. ska strax hoppa in i duschen, sen blir det BB efter de! Snart en månad kvar till studenten. Ångesten börjar sakta men säkert krypa fram nu. Inte så kul när man har en massa rester som måste göras innan. Tänker varje dag "idag ska jag plugga så jag slipper göra allt i sista minuten" men det blir ändå ingenting av de? Jag är såååå sjukt lat. Måste bli ändring på de! PUSS


   Mina nya glaaaajjer   

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards