Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under mars 2011

Av marlene - 14 mars 2011 21:02

Har precis duschat och nu ligger jag i sängen med min laptop. Idag hade vi ju prov i religion som sagt. Det kändes faktiskt rätt okej, hade inte alls pluggat mkt men kunde det mesta så jag hoppas verkligen jag klarar det! 


Nu är det verkligen stressigt med studentskivan. 6 april är snart här, men det jobbiga är att det är en vardag (såklart!) för nu är det fler och fler som bangar och inte vill komma längre.. FUUCK!! Men vi ska ha "kris möte" i skolan på torsdag, så då ska vi snacka om skivan.


  

Av marlene - 14 mars 2011 10:45

Dag 4: En låt som passar ditt humör


Jag är glad idag! Vet inte varför, men är glad och då passar denna låt perfekt.



Nick Jonas - Introducing me


  

Av marlene - 14 mars 2011 10:15

Häällo  började halv nio idag med eng C och på den lektionen hade vi ett grammatik prov och man fick gå när man va klar. Så sen när jag va klar får jag sms av Jonas och han säger att vi inte har ngn rörlig bild pga Göran är hemma med sjukt barn.. så då åkte jag hem istället och nu är jag hemma! Håller på och fixa lunch till mig, för ska bege mig till skolan sen igen om lite mer än en timme typ och då har jag ännu ett prov fast i religion. PUSS

Av marlene - 13 mars 2011 16:31

Dag 3: En låt som får dig att le eller gråta


Svårt det blev nu.. finns en massa låtar som kan få mig att le eller gråta. Men en låt som får mig att gråta hela tiden är winner med Claude Kelly. För den påminner mig om en kille jag gillade förut.   

Claude Kelly - Winner

Av marlene - 13 mars 2011 14:30

Kom hem runt två inatt, ganska skönt ändå  det var väl helt okej hemma hos Andreas. Inte direkt ngn fest, utan de va mera chillkrök. Men det va ändå kul. Nu är jag iaf vaken, eller jag vakna för ett tag sen, men har legat och kollat film. Såg precis funny games, asso omg.. den filmen är sjuk! Man blir arg av att se den typ.. haha nej men nästan. Nu ska jag kolla på tjenare kungen med syrran och hennes kompis. Puss

Av marlene - 12 mars 2011 17:24

Dag 2: Betyder ditt bloggnamn något speciellt?


Oja! Skrev det i ett annat inlägg om va mitt bloggnamn betyder. Men kan ta det igen  som sagt så ville jag ha ngt som har med jonas brothers att göra, och deras låt "a little bit longer" är en sjukt fin låt som betyder mkt för mig. Så jag valde att heta littlebitlonger pga den låten! 


 

Av marlene - 12 mars 2011 17:18

Blää vad jag är trött. Men får inte sova nu! Måste vara pigg   Iallafall, så kom jag hem från Frida för ett tag sen. Så nu har jag duschat och ätit lite. Ska leta efter ngt jag kan ha på mig ikväll.. men funderar på att ha jeans och ngt linne bara.. eller om jag ska ha tights och ngn lång tröja/linne (?) haha jaa, det är frågan! Ska på hemmafest hos Andreas ikväll med några från klassen + annat folk. Kmr säkert bli kul! Ska först hem till Frida runt åtta sen drar vi till kungsängen tillsammans  

Av marlene - 11 mars 2011 17:38

Känns som jag ska börja klä på mig snart och sen äta lite. Ska spendera min kväll med Frida. Vi ska nog baka ngt gott (y) och kolla massa filmer för jag ska sova dära  blir alltså inge mer bloggning ikväll så vi hörs imorgon! PUSS

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards