Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under mars 2011

Av marlene - 8 mars 2011 19:35

littlebitlonger.. har tänkt mkt på en grej. Mitt bloggnamn, som betyder så otroligt mkt för mig. Ville ha ngt med jonas brothers och låten "a little bit longer" är otroligt fin + att den har stor betydelse. Det är verkligen a little bit longer and I'll be fine. 

Av marlene - 8 mars 2011 13:39

As skön dag i skolan, är redan hemma! Hade som sagt bara en lektion och efter åkte jag, Sara, Tobbe, Adde och Frida till jakan och gick runt där ett tag. Men nu är jag hemma och kollar på solsidan. Missade söndagens avsnitt   puss

Av marlene - 8 mars 2011 08:21

"Yeah, aha.. you know what it is, black and yellow, black and yellow, black and yellow, black and yellow" 


Lyssnar heeela tiden på den låten. Så bra!

Nej, nu ska jag börja fixa mig för skolan. Börjar tio idag, så måste ta bussen som går om en halvtimme.. men tur att det är en kort skoldag då! Har endast en lektion, sen har vi utvecklingssamtal (y) CIAO!

(fattar inte.. kan inte lägga in bilder?!)

Av marlene - 7 mars 2011 20:08

Tjatja! Va ett tag sen jag skrev, men har inte orkat eller haft tid. Iaf, idag när jag fixat mig och allt, så får jag sms av Tobbe som säger att vi varken har rörlig bild eller religion. Och jag hade försovit mig på första lektionen oxå.. haha, så jag stannade hemma idag. Det var riktigt skönt faktiskt. För jag gick och la mig sent och sov knappt ngt inatt. Men imorgon blir det skola iaf! Nu är det dags för top model. Ciao

Av marlene - 4 mars 2011 12:15

  

B A B Y

Av marlene - 4 mars 2011 02:15

 

  Awww.. va söta. Love is in the air   

Av marlene - 4 mars 2011 00:41

Igår va jag med Ellen hela dagen och kvällen. Vi åkte till kista och kollade runt lite, sen drog vi hem till mig och kollade film. Somnade rätt så sent oxå.. runt fyra tror jag? 


Idag har jag bara varit hemma och kollat film. Såg mean girls 2, ettan var mkt bättre! Sen såg jag en annan film som heter the hole och den va förvånatsvärt bra. Trodde inte den skulle vara bra, men de var den. Är inte så trött heller så vill inte sova... får hitta på ngt kul att göra   puuss

Av marlene - 1 mars 2011 19:12

Det är ju 1 mars idag vilket betyder att Justin Bieber fyller år! Han blir 17, så grattis guuuulle!
 

 

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards