Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 10 december 2011

Av marlene - 10 december 2011 20:15

Tjuuulilulu! Va ju på kryssning ons-fre och det va väldigt kul! Lite jobbigt med två dagars kryssning, eftersom man helst bara vill vara hemma och vara bakis.. inte på en båt lixom! Iaf.. i onsdags kom Felan och hämta mig och så drog vi och hämtade upp Sandra. Sen drog vi till en restaurang i kungsängen med resten av tjejerna och åt där. Vi var sju tjejer som åkte, men vi alla bodde inte tillsammans. Första kvällen gungade båten sjukt mkt, så man mådde ju inte direkt så bra av allt gungande och drickande. Men det var ändå jätte kul! För när alla var på dansgolvet, så var man först på ena sidan och sen gled man till den andra.. Somnade inte förrän typ sju?! Andra kvällen var oxå sjukt rolig! Började med förfest hos några grannar, sen blev det baren, sen fest i ngn suite, sen dans och aa, jag minns inte så jätte mkt från den kvällen.. minns att när jag letar efter Felan, men hittar henne inte så då går jag till vår hytt själv och deckar direkt. Sen vaknar jag av att det är ngn som står och knackar.. och när jag öppnar står Felan där skit glad och pigg och säger att vi snart är framme i stockholm.. haha, klockan va typ åtta på morgonen och hon hade ingen nyckel heller x) aja, det var iaf en rolig kryssning, träffade ju massa som man lärde känna på Rhodos oxå! 


Och igår drog jag till mp med Malin, Daniel, Bongo och Emil.. fast jag var såklart nykter. Orkade verkligen inte dricka igår. Var helt död. Idag har jag och syrran varit hundvakt åt morfars hund Linus hela dagen. Han ska sova här oxå.. så söööt! Katterna gillar dock inte honom... hehe.

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards