Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av marlene - 19 juli 2011 18:33

Tja! Kom hem från Rhodos förra torsdagen, och herregud va kul det var där! Blev dock sjuk de sista dagarna men festade ändå förutom sista kvällen (onsdagen) eftersom vi var tvungna att åka därifrån halv fyra på morgonen. Berättar mer sen när Felan lagt in bilder på fb   anyway, är fortfarande lite halvt sjuk. Det suger verkligen. Har lixom varit det i över en vecka nu, men det börjar bli bättre. Äter halstabletter heeela tiden för min hals gör cp ont och så har jag en äcklig rethosta. As jobbigt. Tur att febern är borta bara.. 



 Finns inte så mkt att skriva. Det enda jag gjort sen jag kom hem är att kolla på tv. Men eftersom jag mår bättre nu så ska jag försöka hitta på ngt imorgon  för det är jätte tråkigt att bara vara hemma och glo på tv. Nu ska jag iaf sysselsätta mig med filmen water for elephants, får se om den är bra som alla säger. PUSS


Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards