Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under augusti 2013

Av marlene - 14 augusti 2013 19:09

Hallo! Blir ingen pw idag. Är så jävla trött. Har redan somnat två gånger idag medan jag kollat film. Vaknade för ett tag sen men är fortfarande trött och seg. Ligger iaf i soffan med syrran nu och kollar pretty little liars.

Av marlene - 14 augusti 2013 11:59

Igår hade vi superkul faktiskt. Jossan kom hit strax innan Vanne och Andreas så när dom kom sjöng vi singstar. Haha, från nio till halv två. Men de va kul! Deckade direkt efter de för jag var så jävla trött. But now I'm awake. Frågan är vad man ska hitta på idag..? Tror jag ska på en pw senare iallafall.

Inte så jätte stor skillnad, och man ser väl kanske inte lika mkt på bilderna men mitt hår är iaf lite mörkare nu. Så som jag ville ha det. #awesome

Av marlene - 13 augusti 2013 20:30

Hey! Igår kväll drog jag, mami, Vanne och Andreas till simhallen för lite träning och bada bubbelpool. Vi tränade ca 1 timme, vilket var as najs. Sen bada vi till halv elva typ. Känner dock ingen träningsverk än. Kanske kmr imorgon. Idag har jag, familjen och Andreas spelat frisbee golf. Det tog typ tre timmar haha, men bra träning lixom att gå hela tiden och kasta. Nu har jag precis färgat håret lite mörkare, men får se ifall det blir någon skillnad ens.. Vanne och Andreas firar 6 månader idag, mina sötisar! Så nu är dom på restaurang och äter sen när dom kmr hit ska vi dricka lite med Jossan :) puss

Av marlene - 12 augusti 2013 16:33

   

Vill vara så brun igen :o #thailand #tan #suntan

Av marlene - 12 augusti 2013 16:02

Jag vill bara åka bort från Sverige nu. Vill att det ska vara vinter nu, så att jag kan ligga på stranden på älskade Koh Lanta. Orkar inte vänta i ett halvår. Känns så länge. Snart fyller jag 21 också. Hur sjukt är inte det? Bara 8 dagar kvar. Blää... jag vill verkligen inte bli äldre. Vill vara 15 igen. Eller 17. Gå i skolan och inte jobba. Allt var så mycket roligare och lättare förr.

 

Let us die young or let us live forever

We don't have the power

But we never say never

 

I wanna be forever young.      

Av marlene - 11 augusti 2013 17:29

My Love <3

Av marlene - 10 augusti 2013 22:27

Hallo! I torsdags var jag med Sandra, Edvin och Patrik hemma hos Sandra. Vi åt god middag, goda drinkart och spelade lite ölspel samt satt och snacka en massa. Jag hade aldrig träffat någon utav killarna förut men dom var super trevliga och sköna vilket var skönt och kul! Vi deckade typ vid fyra eller något haha. Lördagen spenderade jag med Sandra och vi låg och kolla serie/film hela dagen bara. Vi orkade inte ens laga mat, haha! Så vi gick och köpte thaimat. Mums! Idag har jag också varit med Sandra men åkte hem vid fyra typ. Sen kom farmor och farfar över på middag, eller ja dom är ju fortfarande kvar haha. Lär väl decka tidigt idag då jag är jättetrött.

Haha nyktra tjejer.... Men bjuder på den :)

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards