Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under januari 2014

Av marlene - 18 januari 2014 10:37

Godmorgon! Jag är faktiskt väldigt pigg, vilket inte alls är konstigt. Somnade redan vid elva igår! Så trött var jag, hehe. Blev en hemmakväll med familjen och Andreas. Vi kollade på film och åt massa gott! Först såg vi carrie och den var väl ganska bra. Därefter såg vi stoker, dock såg jag kanske bara en halvtimme utav den då jag var sjukt trött och höll på att somna heeeela tiden. Så bestämde mig för att gå upp och sova istället! Får se resten idag! Anyway, har ni kollat ut genom fönstret än? Det snöar skit mycket! Kul för alla barn att snön kom tillslut :)

Ikväll ska jag, syrran och mami förhoppningsvis till simhallen för lite träning och solning. Det behövs verkligen. Puss

Igår på jobbet var det vissa som åkte pulka medan de andra spelade fotboll!

Av marlene - 16 januari 2014 18:42

Hey you! Idag jobbade jag 8-16:30 och imorgon är det äntligen fredag. Min favorit dag. Har gått och lagt mig riktigt tidigt hela veckan då jag börjar åtta varje dag förutom måndagar. Imorgon går jag 8-16, vilket är rätt skönt ändå! Hursomhelst ligger jag i sängen och kollar på gårkvällens ph avsnitt. Missade det nämligen igår då jag låg och sov, hihi! Efter jag kollat klart på de ska jag duscha, sen tänkte jag kolla revenge. Har inte sett klart säsong två ännu, så känner att det är dags nu när säsong tre kommit ut!

En utav dom finaste låtarna! Ellie Goulding är så jävla grym <3

Av marlene - 14 januari 2014 20:55


    jagorkarintemedmittliv. Hur fan kan man vara så jävla snygg? #NickJonas

Jag Älskar Dig.


Av marlene - 14 januari 2014 20:47

Lägger typ in olika låtar hela tiden känns det som. Men ja jag älskar musik, haha!

Av marlene - 14 januari 2014 19:22

Heeeeya! Igår stängde jag på jobbet, så drog hem direkt, käka och så. Sen kom Sebbe hit, han har varit här i några dagar på besök men han åkte tillbaks till Åre imorse. Aja, så han kom hit och vi chillade framför tvn bara. Nu kommer han inte hem förrän i maj typ. Så det är ett bra tag kvar tills vi ses igen! Idag har jag jobbat som vanligt, 8-17. Jaa, det är väl ingenting speciellt som hänt eller som kommer att hända denna vecka. Jobbar ju varje dag.



Haha minns hur mkt jag älskade den här låten. Tyckte den var sjukt grym!
Tycker fortfarande att den är bra såklart, hehe. #spotify

Av marlene - 12 januari 2014 15:30

Såå jävla grym mashup!

Av marlene - 12 januari 2014 12:31

Hey you! I fredags mötte jag upp Sandra, Melanie, Emelie och Felicia och så drog vi och köpte thaimat, och drog sen till lägenheten för att äta. Mums vad gott det var! Senare kom även Emilia och Amanda dit och då blev det lite spel innan vi gav oss ut. Första stoppet blev fridays där vi tog några drinkar och mötte upp några killar, sen gick vi till solidaritet men killarna kom inte in för att dom var 94or (?) så jag, Sandra och Amanda gick ut från soli och följde med killarna istället. Sen kom även dom andra tjejerna! Vettefan vart vi drog, men det låg brevid oxid om jag inte minns fel. Det var proppfullt med folk där, men det var ändå kul. Vi tog taxi tillbaks till lägenheten vid tre eller något för efterfest och vi deckade väl inte förrän klockan åtta. Vi sov i typ tre timmar för sen skulle vi upp eftersom Sandra skulle jobba.. Så när jag kom hem la jag mig i sängen och kollade på ph.


Min syster och två andra vänner ville att jag skulle med ut igår. Men jag va helt död, så sa nej. När dom väl kom hit för att dricka och spela spel satt jag nere med dom och prata och började komma igång. Tog en cider och det hela slutade med att jag följde med dom ändå! Vi drog till toxic, men drog direkt då det var tomt på folk. Vi drog istället till kristall där det var betydligt mer folk och det var kul faktiskt! Tror vi kom hem nångång efter fyra. Idag blir det chill mode. Oth maraton typ.


Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards