Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under januari 2014

Av marlene - 12 januari 2014 12:25

Grattis på din 21 årsdag baby <3 #iloveyou

Av marlene - 10 januari 2014 13:44

Heey! Ligger här i soffan och kollar oth, såklart. Vid fem ska jag åka och möta upp Sandra. Vet inte om några fler ska vara med, men det får vi väl se sen!


Har fixat håret lite ljusare nu också. Får se hur länge jag kmr ha ombre innan jag färgar tillbaks till brunt igen. Tröttnar ju rätt fort på mitt hår. Puss

Av marlene - 9 januari 2014 20:10

Hey you! Var hemma från jobbet idag då jag kände mig krasslig. Men gick ändå upp vid sju tiden. Har legat och kollat oth hela dagen typ. Men nu kollar jag på ph. Imorgon är det ju fredag och jag tänkte faktiskt gå till jobbet, men mamma sa att det var bättre ifall jag stannar hemma imorgon också och vilar upp mig. Senare imorgon ska jag faktiskt till Sandra, hon har flyttat in i lägenheten nu så vi tänkte laga middag där! Jätte mysigt. Ja så ser väl min fredag ut än så länge iallafall. Ciao.

Av marlene - 8 januari 2014 20:28

Åh! Vad många minnen som dyker upp när jag hör denna låt. Den cirkulerades runt på playahead för många år sen. Haha! Men den är söt!

Av marlene - 8 januari 2014 15:49

Gick hem från jobbet två timmar tidigare. Kände verkligen att jag inte orkade mer och blir nog hemma imorgon också! Hursomhelst så när jag kom hem frågade mami ifall jag beställt ngt från nätet, eftersom jag fått en lapp där de står att jag ska ner och hämts ut paket. Men hade inte beställt ngt? Mami gick iaf ner och hämtade ut paketet som var inslaget. När jag öppnade den fick jag en chock. One Direction parfym + lotion fanns där i. Visste såklart vem som köpt det också! Så glaaad haha :)

Av marlene - 8 januari 2014 12:23

Hey! Sitter i personalrummet nu och tar de lite lugnt. Fryser som fan och min förkylning sitter fortfarande kvar. Går knappt att prata... Tur att jag slutar 15:30, sen ska jag hem och lägga mig under täcket. Får se om jag blir hemma imorn. Puss

Av marlene - 7 januari 2014 18:54


I'm not the type to get my heart broken
I'm not the type to get upset and cry
'cause I never leave my heart open
Never hurts me to say goodbye
Relationships don't get deep to me
Never got the whole in love thing
And someone can say they love me truly
But at the time it didn't mean a thing

My mind is gone, I'm spinning round
And deep inside, my tears I'll drown
I'm losing grip, what's happening
I stray from love, this is how I feel
This time was different
Felt like, I was just a victim
And it cut me like a knife
When you walked out of my life
Now I'm, in this condition
And I've, got all the symptoms
Of a girl with a broken heart
But no matter what you'll never see me cry

Did it happen when we first kissed?
'cause it's hurting me to let it go
Maybe 'cause we spent so much time
And I know that it's no more
I should've never let you hold me baby
Maybe why I'm sad to see us apart
I didn't give to you on purpose
Can't figure out how you stole my heart

How did I get here with you, I'll never know?
I never meant to let it get so, personal
And after all I tried to do, to stay away from loving you
I'm broken hearted, I can't let you know
And I won't let it show
You won't see me cry

This time was different
Felt like, I was just a victim
And it cut me like a knife
When you walked out of my life
Now I'm, in this condition
And I've, got all the symptoms
Of a girl with a broken heart
But no matter what you'll never see me cry

All my life...

Av marlene - 7 januari 2014 18:47

Idag var det första dagen på jobbet efter att ha varit ledig i tio dagar. Jag jobbade 9-17:30. Vilket jag inte ens förstår att jag orkade göra. Jag har lixom fortfarande ont i halsen, feber och är förkyld. Men kände att jag lika bra kunde åka och jobba ändå och ifall jag skulle må ännu sämre så kunde jag åka hem. Hursomhelst så stannade jag hela dagen ändå.


Imorgon är det 8-15:30 som gäller. Skönt med en "tidig" dag, hehe! Aja, nu blir det att lägga sig i sängen och kolla lite tv. Senare är det såklart ph!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards