Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av marlene - 2 februari 2011 21:15

jag vet att det inte kan bli du och jag

åtminstone inte på ett bra tag

men jag kan inte låtsas som att inget hänt

så jag öppnar sakta dörren till mitt hjärtas hus på glänt

Av marlene - 2 februari 2011 19:40

Alltså, varje dag använder man musik, eller okej, kanske inte använder, men man hör på radio, mobil eller tv. Kanske tillochmed ngn som sjunger ute på stan, ja vad som helst! Hur skulle världen se ut ifall musiken inte fanns? Usch, vad tråkigt det skulle vara. Musiken finns ju alltid där, man känner sig aldrig ensam lixom. Vare sig om man är på bra eller dåligt humör. Jag skulle inte ens klara mig utan musik för en dag tror jag, haha!


no matter what, I'll always have music

Av marlene - 2 februari 2011 19:30

   i just died in your arms tonight, it must have been something you said

Av marlene - 2 februari 2011 16:45

Jag orkar inte med skolan! Vet att jag typ skriver om det hela tiden, men seriöst, har så sjukt mkt plugg så att det inte ens är sant! Känns som jag aldrig kmr att hinna klart med det innan skolan slutar.. typ så mkt har jag kvar att göra. Allt känns så hopplöst. Har lixom hela matte B kursen kvar och HUR ska jag kunna komplettera hela den kursen på bara ca fyra månader?! Det går ju bara inte.. 
 

Usch nej! Men får försöka tänka positivt istället, att jag tar studenten den 10 juni! Men det är långt kvar. För långt. 
 

Nu ska jag dö i mitt pluggande. Ciao!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards