Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av marlene - 8 februari 2011 21:41

Nu ska jag lägga mig i sängen framför en film. Börjar halv nio imorgon. ORKAR INTE!!! Sen så slutar vi typ runt fem oxå för vi har projekt grej. Kul va? Nej, inte direkt.. Natti natti på er iaf   puss


hittade en gammal bild på mig från när jag gick i 2an på Jonas blogg (:

Av marlene - 8 februari 2011 21:03

Grym låt!

Sebastian Krantz - Be without you

Av marlene - 8 februari 2011 19:09

  

små söta grabbar!

Av marlene - 8 februari 2011 18:01

1. Namn? - Marlene Persson

2. Exakt ålder? - 18 år och 5 månader

3. Vart bor du? - Stockholm

4. Bor tillsammans med? - Mami, papi och syster

5. Husdjur? - Yes, två katter

6. Färg på ditt hus? - Rött

7. När är du född? - 20 augusti 1992

8. Klass? - MP3A

9. Vilket år tar du studenten? - Det här året  

10. Något jobb? - Inte just nu..

11. När ska du sova ikväll? - I don't know.. när jag är trött?

12. Duschat idag? - Yep

13. Kramat någon idag? - Nope

14. Pussat någon idag? - Nej

15. Vad har du ätit? - Lite glass bara

16. Dagens klädstil? - Gråa leggings, linne och tjocktröja

17. Dagens smink? - Mascara och puder

18. Dagens sötnos? - Min kusin David!

19. Dagens roligaste? - Fridas och Tobbes humor

20. Har du många vänner? - Har dom jag litar på

21. Hur många har du kysst? - Sitter inte och räknar direkt ;o

22. Vem kramade du senast? - Min moster och kusin

23. Vem pussade du senast? - Hemlis

24. Hur många har varit otrogna med dig? - Öhh? Inte vet väl jag?  

25. Har du pojk/flickvän? - Nope, de har jag inte

26. Vem pratade du med i telefon senast? - Frida

27. Vem fick du senast sms ifrån och vad stog det? - Adde, "jalla jalla"

28. Vem skickade du senast sms till och vad stog det? - Frida, "haha äh, behöver ju inte va så att vi läst hennes blogg x)


Favorit:

29. Film? - Oh god.. har många! Men tror nog a walk to remember slår alla   

30. Låt? - Har inte en favorit utan har flera!

31. Mat? - ICA's mozzarella pizza, hähä

32. Dryck? - Apelsin juice

33. Stad? - New York (fast har aldrig ens varit där?!)

34. Land? - Thailand helt klart!

35. Ämne i skolan? - Rörlig bild of course!

36. År? - 2006-2007, Memories never die!


Senaste:

37. Person du tänkte på? - Eh, Nick för jag såg en bild på honom

38. Drickan du drack? - Vatten

39. Gången du spydde? - Vet inte, typ över någon månad sen

40. Gången du grät? - Någon vecka sen då jag såg en sorglig film

41. Pizzan du åt? - ICA's mozzarella pizza i lördags   

42. Gången du var i Göteborg? - Long time ago. Säkert tio år sen (?)

43. Gången du var i Stockholm? - Alltid

44. Gången du var hög? - Aldrig varit

45. Person som såg dig gråta? - Lillasyster, då vi kollade film


Antingen eller:

46. Svart eller vitt? - Båda!

47. Hund eller katt? - Svårt. Vill ha hund men har två katter.. så båda.

48. Ut och festa eller hemma och mysa? - Båda här oxå..

49. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel

50. Singel eller upptagen? - Vet inte.. 

51. Lunarstorm eller playahead? - Playahead

52. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad

53. Big Brother eller Paradise Hotel? - Båda, fast PH har blivit så tråkigt..

54. Svart eller blondt hår? - På mig? Inget av de. Brunt ska de va!

55. Blåa eller bruna ögon? - Blåa (fast har brungröna)

56. Choklad eller lakrits? - Åh.. får bli lakrits

57. Göteborg eller Stockholm? - Stockholm!

58. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt

59. Coca cola eller Fanta? - Helt klart fanta isåfall!

60. Pizza eller kebab? - Pizza

61. Randigt eller prickigt? - Randigt

62. Älska eller att själv bli älskad? - Båda!

63. Leva eller dö? - Dum fråga? Leva såklart!


Antal:

64. Personer du älskar? - Familj, släkt, vänner. De som står mig nära helt enkelt!

65. Personer du hatar? - "Hata" är ett starkt ord, så jag hatar ingen

66. Glassar du ätit på en dag? - Kanske två?

67. Gånger du haft minnesluckor? - Har hänt ett par gånger

68. Piercingar du har? - Naveln, öronen, läppen och tungan

69. Tatueringar du har? - Två st, en på handleden och en vid troskanten typ

70. Personer du saknar just nu? - Vet inte, finns några

71. Gånger ditt hjärta brustit? - Två gånger


Vem:

72. Vill du kyssa just nu? - Nick Jonas!!!

73. Ska du träffa imorgon? - Min underbara klass (höhö)

74. Sjöng du senast för? - Igår för min lilsis men hon sjöng oxå såklart!

75. Hade du senast msn-konversation med? - Ingen aning. Är aldrig inne på msn längre..

76. Spelade du tv-spel med senast? - En kompis för ett tag sen

77. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Gissa! Min drömkille Nick såklart

78. Vill du sova brevid inatt? - Nick Jonas (a)


Vad:

79. Gör dig glad? - Finns en massa som får mig på bra humör! Familj, vänner, musik..

80. Gör dig ledsen? - Svek, lögner och skitsnack..

81. Vill du helst göra nu? - Åka utomlands

82. Önskar du att du slapp göra? - Allt plugg jag har

83. Vill du ha nu? - Studenten och en tattoo!

84. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Långt kvar, men en resa kanske? (a)

85. Längtar du till? - STUDENTEN!

86. Ångrar du i ditt liv? - Inget! Man ska aldrig ångra något  

87. Är det bästa som hänt dig? - Ehh, finns massor!

88. Ska du göra efter du gått ut skolan? - Förhoppningsvis flytta till USA! That's my plan!

89. Vill du jobba med? - Gosh.. vet inte. Något inom film eller musik  

90. Varför gjorde du detta? - Hade sjukt tråkigt, så ville ha ngt att göra   

Av marlene - 8 februari 2011 14:14

  


raaaawr

Av marlene - 8 februari 2011 14:11

Så var man hemma igen då  jag och Frida drog ju till gymmet och gymma i typ lite mer än en timme. Najsnajs! Så nu kom jag precis hem faktiskt. Ska hoppa in i duschen, sen ska jag ner till ica en snabbis för att handla lite med Frida. Kanske ska sova hos henne, men har rätt så mkt plugg, så kanske inte är så bra.. vi brukar nämligen aldrig få nånting gjort när vi är med varandra, hähäh x) puss

Av marlene - 8 februari 2011 08:12

Nu ska jag börja fixa mig, sen blir det att åka till skolan! Idag har vi bara en lektion, så jag och Frida drar nog till gymmet direkt efter. See ya! Puss


Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards