Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av marlene - 14 februari 2011 23:06

       

Megan Fox

Natural beauty.

Så sjukt vacker!


Av marlene - 14 februari 2011 22:31

Kollade precis på en film, the burning plain. Mami hade sagt att den va bra, så både jag och lilsis valde att se den. Hade kollat trailern och då verkade den väl okej, men den va faktiskt ganska bra! Så kan rekommendera den till er som inte sett den  

  

Av marlene - 14 februari 2011 17:08

Förresten glad alladag!   jag har precis beställt lite kläder från nellys. Bland annat en ny studentklänning, som jag hoppas man passar i den här gången! Mår fortfarande inte bra och har fortfarande feber, så ska förmodligen stanna hemma från skolan imorgon oxå och vila upp mig. 


  

Av marlene - 14 februari 2011 13:58

Vaken och har fortfarande feber. Blev att stanna hemma från skolan idag! Så nu ligger jag nere i soffan och kollar på gossip girl

Men annars så är jag sjukt irriterad. Finns en kille som jag och många andra stör oss på. OCH nu fick jag reda på att han tydligen ska vara med i vår film när vi sagt att INGA fler ska vara få vara med för att vi inte vill förstöra för andra i klassen. Så nu är jag + massa andra sjukt sura och irriterade på vår lärare. Vi bestämde från första början att vi bara skulle vara 6 pers i vår grupp så att den andra gruppen oxå kunde få ha 6 pers. Men självklart ska vår lärare förstöra för oss. Fuuuck. Puss

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards