Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av marlene - 4 januari 2010 22:17

Tjaaa.. Inte så mkt att skriva eller berätta om eftersom jag varit med pojkvännen hela helgen och vi har inte gjort så mkt. I Lördags var vi hemma hos honom och somna runt tre eller något så vi sov bort hela Söndagen nästan, eller vi vakna runt tre och då kom mami och hämta mig, så åkte vi till ICA och köpte mat + hårfärg. Så jag har färgat håret lite ljusare nu, hade mörkbrunt innan men nu är det typ ljusbrunt med rött i.. inte så fint enligt mig. Men alla andra tkr det är fint?! Ajaa.. sen igår sov jag + pojkvännen hos mig. Vi kolla på massa skräckisar och somna inte förrän fyra, så idag vakna vi också vid tre typ.. mami hade hyrt två filmer, en skräckis som heter the uninvited och en komedi marley och jag. Vi kollade på the uninvited och den va skit bra!
 

Efter den åkte Ricky hem och skulle fixa sig inför ikväll eftersom vi skulle dra på fest i Vällingby. Men det blev inte så eftersom killen som hade festen och skulle upp sju imorgon. Så det skulle bara vara onödigt ifall vi drog dit och sen va tvungna att dra hem direkt. Så Ricky är på väg hit istället. Vettefan vad vi ska hitta på. Aja, puss!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards