Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av marlene - 16 januari 2010 16:54

Haha, igår mötte jag upp Carolin, Sara, Jannica, Jonas och Andreas och så drog till Södertälje?! Det tog typ en timme för oss att komma dit, så klockan var tio när vi kom fram. När vi kom till festen så var alla ganska fulla. Vi drack inte så mkt, men lite iaf. Jonas hade sin kamera uppe hela tiden och tog kort på allt och alla typ (?). Haha men det var kul iaf. Vi tog tåget som gick halv två tror jag. Sen tog vi nattbussen från stan. Jag kom hem runt tre och somna direkt. Haha.. här har ni lite bilder :)


Jannica och Carolin - på tåget till Södertälje 


Carolin, jag och Jannica - väntar på bussen


  Jannica, Carolin, Sara, Andreas, Jonas och jag

  Lite folk :)

  Sandra och Andreas

Jonas och jag 

  My, Carolin, Jag och Jessica


Jonas och Andreas

    Jonas och Andreas


Jag - Jonas gillar att zooma in -.-


   Jag och Carolin

    Carolin och Andreas - bussen till Södertälje C

Jag och Jonas - bussen

 

Har fler bilder men orkar inte ladda upp dom nu ;p kmr lägga in dom lite då och då :) puss!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards