Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av marlene - 1 januari 2010 21:45

Under 2009 har jag:
 

(x) fått nya kompisar
(x ) varit utomlands
(x) varit ledsen
(x) varit glad
(x) blivit kär
(x) varit kär
( ) rökt
( ) Snusat
( ) knarkat
(x) däckat
( ) fått minneslucka
(x) älskat/älskar någon
(x) saknar/saknat någon
( ) suttit vid datorn mer än innan
(x) skrivit en låt
(x) känt hat
(x) varit "sjuk"
(x) varit sjuk
(x) dansat
(x) bråkat med dina föräldrar
(x) haft oskyddat sex
(x) haft ett förhållande i över en månad
( ) strulat med olika personer på 24 timmar
(x) strulat med någon
(x) sovit i samma säng som någon av samma kön
(x) sovit i samma säng som någon av motsatt kön
(x) någon har sagt att du är snygg
(x) bråkat med din älskling/kompis
(x) gråtit för något som hänt i ditt liv
(x) gråtit dig till sömns
(x) vaknat av att du gråter
(x) pissat utomhus
( ) sovit utomhus
(x) du har spytt
(x) slått till någon
( ) blivit slagen
(x) lärt känna 10 nya människor
( ) åkt skidor
(x) Varit på solsemester
(x) solat solarium
(x) badat i havet
(x) haft snöbollskrig
( ) sett en hel fotbollsmatch
(x) inte sovit på en hel natt
(x) varit på sjukhuset
(x) sovit över 12 timmar
(x) sett en film mer än 10 ggr
(x) tagit någon på asset
( ) velat dö
( ) fått ett IG
( ) åkt buss i över 10 timmar
(x) varit ute en hel natt
( ) blivit tagen av polisen
(x) fuskat på ett prov
(x) svikit en vän
( ) du har raggat på främlingar
( ) du har rymt hemifrån
(x) du har bakat
( ) du har åkt bil med fyllon
(x) du har snackat i telefon mer än 2 timmar
( ) du har fått blommor av någon
( ) du har gett någon blommor
( ) du har sett en död människa

Av marlene - 1 januari 2010 21:44

Igår började det med att jag åt hemma med familjen, sen runt halv åtta åkte jag till Frida och så fixade vi oss där. När vi var klara drog vi till Jakan och mötte upp Tobbe och Ricky, sen drog vi vidare till Vällingby där det var fest. Fast när vi kom dit så var det bara jag, Ricky, Frida, Tobbe och killen som hade festen där. Men sen kom det lite fler folk Det var skit tråkigt. Inge musik eller nånting. Så jag, Frida och Ricky drog därifrån runt halv elva. Vi drog hem till mig där det var massa folk. Vi stannade hos mig till halv ett typ, därefter drog jag, Frida, Ricky och Ellen hem till Jocke. Där vi va i ca en timme. Sen skulle vi vidare till Frida och sjunga karaoke. Fast jag, Ellen och Ricky drog hem till mig istället. Ricky somna direkt men jag och Ellen sjöng singstar tills fyra typ. Sen somna vi också..

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards