Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av marlene - 6 januari 2010 23:46

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja

2. Höll du några av dina nyårslöften? Haha, nja höll iaf två av dom ett tag

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej

4. Dog någon som stod dig nära? Nej

5. Vilka länder besökte du? Turkiet

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Ja verkligen

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Det finns ett par stycken men ett speciellt är nog den 6 September :)

8. Vad var din största framgång 2009? Hmm.. det var nog att jag återfick kontakt med några gamla vänner igen!

9. Största misstaget? Eh, jag vet inte.. kmr inte ihåg just nu

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ah sjuk

11. Bästa köpet? Jag vet inte (?) kläder typ

12. Vad spenderade du mest pengar på? Haha, kläder, skor och sånt dära

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Vänner och pojkvännen

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? I know you want me och Hotel room

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ja det kan man nog säga. Har lärt känna många nya underbara vänner. Men det finns fortfarande ett litet hål i mitt hjärta som aldrig kmr att läka

16. Vad önskar du att du gjort mer? Inget tror jag ;p
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Inget

18. Hur tillbringade du julen? Hos min farmor&farfar med pappas släkt

19. Blev du kär i år? Yes

20. Favoritprogram på TV? Gossip girl, Paradise hotel och Desperate housewives

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Det finns en person jag kom överens med skit bra förut, men just nu har jag tappat förtroendet och gillar inte den personen alls. Men kan verkligen inte säga att jag hatar personen.

22. Bästa boken du läste i år? Ehm.. typ Twilight 3: Eclipse

23. Största musikaliska upptäckten? Fattar inte ;p

24. Något du önskade dig och fick? Oja :) 

25. Något du önskade dig men inte fick? Nope, fick det jag ville ha

26. Årets bästa film? Tror det blir Avatar faktiskt. Fast New moon är nog också en utav dom bästa jag sett det här året

 27. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag var i Turkiet då. Så när jag vaknade fick jag frukost på sängen + presenter, sen gick vi ner till poolen och va där, sen hem duscha fixa sig, ut och äta på restaurang, tillbaks till hotellet och sitta där och dricka drinkar med några

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nja tror inte det 
30. Vad fick dig att må bra? Vänner och pojvännen

31. Vilken kändis var du mest sugen på? Nick Jonas såklart och kmr alltid vilja ha honom!

32. Vem saknade du? Mina underbara vänner jag lärde känna i Thailand

Av marlene - 6 januari 2010 23:30

Idag har jag varit med älskling tills kanske fem tiden eller något. Så efter han dragit har jag inte gjort nånting typ. Kolla på tv, ätit, kollat på tv igen.. ja typ det vanliga. Just det! Idag är det fyra månader för mig och min älskling :) hihi!Kollade nyss på inglorious bastards, men orkade inte eftersom jag va för trött. Så gick upp till mitt rum istället och satte mig hära. Fast nu är jag sugen på att kolla nån film. Aja, hittar väl nånting bra :) Puss!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards