Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av marlene - 24 januari 2010 23:15

Stronger

Olive and an arrow

Av marlene - 24 januari 2010 23:01

Tjatja!

I lördags drog jag på lokalfest i Bro. Jag och Tobbe kom dit vid nio och då vare en kille som redan va aaas packad och låg och spydde? Men iaf så gick vi in och det va väldigt roligt i början. Men eftersom killen spydde på bordet och skit så blev han utslängd. Sen kom typ ambulansen dit (?) fast har ingen aning om det var pga den killen.. aja, sen blev det roligt igen. Fast senare vid elva tiden kom tjejens föräldrar in och sa att någon sparkat in en toalett dörr så alla var tvungna att dra. Tråkigt. Men det var kul så länge det varade iaf. Jag och Ricky drog hem till honom och somna direkt typ =) imorse vakna vi fett tidigt, fast somnade om igen och vakna inte förrän vid ett eller något.

Några bilder från igår:

                   


Jag, Tobbe och Jonas
 

Sparven, Ricky, Fredde och Havve
 


Tobbe och moi

Havve, jag och Tobbe

Adde och massa folk
 

Havve och Adde
 

Havve och Adde
 

Jag och Tobbe

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards