Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av marlene - 25 januari 2010 21:30

Du betydde så otroligt mkt för mig. Jag ville alltid att du skulle finnas i mitt liv, men det tog slut. Jag trodde jag kunde lita på dig, att du alltid skulle finnas för mig.. men tydligen så hade jag fel. Tre år har gått. Tre jävla år. Jag saknar dig så fucking mkt. Det enda jag vill nu är att spola tillbaks tiden igen. Vi som stog varandra så nära, vi kunde berätta allt för varandra. Nu vet jag inte vart jag har dig, eller jo, vi är inte ens i närheten av det vi var förut. Vi känner knappt varann längre, och jag hatar det. Du säger om och om igen att vi ska träffas, men ingenting blir av? Även fast det är DU som säger att du vill träffas. Du bara slutar höra av dig.. varför gör du så för, när du först säger att du vill ses? Sen skiter du i att svara på sms. Sen när det gått typ en-två veckor så börjar du skriva igen..? Ja men visst.. hör av dig när du vill, när du kan, när du har tid. Sen när du väl hör av dig så säger du att jag aldrig hör av mig.. det är ju för att när jag sist skrev till dig så rådissade du mig genom att inte svara alls. Du bara kmr med massa bortförklaringar hela tiden och skyller allt på mig. Jag orkar inte det...men vill ändå inte förlora dig. You said we wouldn't be apart..


Av marlene - 25 januari 2010 20:38

Tjatja!

Gaah! Imorse när jag vakna ville jag inte gå upp, ville fortsätta att sova.. men var ju tvungen. Ganska skön dag ändå, har bara tre lektioner på måndagar, det är najs!

HA-HA! Juste idag på idrotten hade vi dans (om man nu kan kalla det för dans?). Aja, vi har iaf idrott med andra klassen, alltså MP2B och från den klassen var det bara tjejerna som var med och samma från vår klass + två killar då. Alla andra killar vägrade. Anyway, så var dansen helt fucked up! Efter dansen slutade vi och då tog jag sällskap med Tobbe till Jakan, sen gick jag till simhallen för att gymma. 

Det var riktigt najs!
 

Imorgon är jag ledig! Wiiiie! Så ikväll ska jag väl ligga och kolla alla PH Danmark.. fast måste självklart se PH klockan 22! Puss


   

Hittade de här fina bilderna på Jonas och Adde på mobilen :)

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards