Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under september 2011

Av marlene - 12 september 2011 19:03

Letat jobb som en galning nu och sökt till några. Så nu känns det som man gjort någon nytta iaf. Om en timme blir det idol   fattar inte vad Alexander Bard gör med där ens. Han verkar inte gilla någon. Han finner alltid något fel. "Du är för ful, om det inte vore dom där nerverna, du är tondöv.. " blablabla.. okej att juryn är hårdare i år, men alltså Bard?! 

   



Av marlene - 10 september 2011 21:19

Så sjukt fin video :')

Av marlene - 9 september 2011 01:47

Alltsååå, gaah.. får panik snart. Måste skaffa jobb! Har suttit och kollat in arbetsförmedlingens sida varje dag i hopp om jobb och har hittat några som jag skickat cv till. Men på dom flesta måste man ha antingen utbildning, erfarenhet eller körkort.. det är ju kört för mig då. Säljare kan jag inte bli, för jag är inte en såndär som kan säga till folk "den här är superbra, du måste bara köpa den och blablabla.." för jag suger på sånt. Usch nej, nog om det. Blir bara deprimerad... 


Idag har jag inte gjort ett piss. Har legat och kollat på film med syrran, som typ är sjuk.. så ah har iaf fått sällskap av henne idag  sen runt fem åkte jag till simhallen för att ta hand om min kusin David, medan hans föräldrar skulle på ett möte och varför vi va i simhallen och inte hos mig, var för att han skulle på simträning klockan sju och då drog jag hem  nu ska jag fortsätta kolla på CSI, sen blir det Las Vegas med världens snyggaste 39-åring, Josh Duhamel!

     Han är ju fan olagligt snygg.... skulle lätt gifta mig med honom, han är ju bara 20 år äldre   







Av marlene - 7 september 2011 13:30

Har registrerat mig på den här hemsida; www.plusikassan.se. Man tjänar pengar genom att bli medlem och klickar sen runt på andra hemsidor eller gör ngt köp. Får man över 200 skickar dom pengarna till ditt konto. Awesome, va? Har hört från andra att de är bra, så tänkte kolla om de stämmer :)

Av marlene - 6 september 2011 23:11

  så fina <3 

Av marlene - 6 september 2011 23:01

HUR BRA ÄR INTE HON?!?!?!

Av marlene - 2 september 2011 11:30

    du är bara för bäst. I<3you

Av marlene - 1 september 2011 22:26

 

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards