Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av marlene - 15 juni 2010 12:57

Godmoooorgon :) kan inte solen komma fram snart? För det känns verkligen inte som om det är sommarlov! Kollar på material girls, och ska väl snart börja fixa mig lite smått, för ska träffa kusin idag :) och imorgon är det sommarskola *jippi*.

Puuussar!


 










IYOU

Av marlene - 15 juni 2010 01:34

Har bara varit hemma idag pga halsen och febern, men imorn ska jag förmodligen träffa Ellen :) var ett tag sen jag träffa henne, eller ah typ en vecka, men iaf x)

Aja, så idag har jag bara legat och kollat film. Såg klart remember me och den va väl helt okej. Har hört så mkt om den, så jag hade väl ganska höga förväntningar, men nja den va okej iaf. Slutet va sjukt sorgligt! Sen så har jag kollat på dear john, som jag oxå hört ska vara bra och det var den faktiskt!
 

Nu ska iaf lägga mig i sängen och lyssna på lugn musik, och försöka sova till det :) godnatt! PUUUUSS


I'll never find nobody who can love me like you do

I'll never find nobody to treat me the way you do

I'll never find nobody else baby

I'll never fall in love again

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards