Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av marlene - 8 juni 2010 17:45

 

You might think that I'm a fool
For falling over you
So tell me what I can do to prove to you
That it's not so hard to do
Give love a try, one more time


Av marlene - 8 juni 2010 17:08

HAHAHA omg.. jag, Sara och Carro drog på chillkrök hos Fredrik igår, även fast vi hade skola idag.. men ah, vi tänkte skita i skolan för att vi bara hade en lektion, men sen bestämde vi oss för att gå iaf (?)

Aja, så vi var hos honom och drack.. kan ju säga att jag inte mådde bra alls! Usch! Tack för att du tog hand om mig igår Lucas, du är guldvärd. Jag och Sara sov kvar dära. Så imorse vaknade vi av att Lucas mobil ringer, och då var klockan åtta.. och vi pallade verkligen inte gå till skolan. Men Tobbe tvingade oss, så vi åkte dit helt i onödan för när vi kom dit så sa vår lärare Göran att vi inte hade något att göra och att vi inte ens behövde komma till skolan?! What to do lixom? Nu blir det tv. Pusssss!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards