Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under juni 2010

Av marlene - 20 juni 2010 15:48

Igår drog jag och Frida hem till Ellen för att grilla med några tjejer. Det va väldigt mysigt men kallt. När klockan började närma sig tio drog jag och Frida därifrån eftersom vi skulle till stan med Andreas, Sara och Jonas. Det var verkligen helt galet inne i stan! DJ Eric Prydz va där och så vare några fler.. as najs! Hur mkt folk som helst. Det började vid tolv och slutade tre, men vi tog nattbussen runt halv tre. När jag kom hem somnade jag inte förrän halv sju imorse, sen så vaknade jag runt ett. Så lär ju vara väldigt trött ikväll. Puss!


So confused, my heart's bruised

Was I ever loved by you?

Av marlene - 19 juni 2010 17:03

 

in my eyes  you are perfect

Av marlene - 19 juni 2010 13:53

Åh herregud.. vaknade nyss!    Haha, sov verkligen så himla skönt inatt :) fast iofs somnade jag ganska sent, eller ja runt halv fyra. Idag ser de ut att vara rätt så fint väder iaf, soligt är det, men inte så varmt bara.. drygt! Ikväll ska jag hem till Ellen och grilla med några, kmr säkert bli mysigt! Bara sitta ute och snacka, röka vattenpipa, äta lite  


Jag och Ellen =)


I could really use a wish right now

Av marlene - 19 juni 2010 00:44

Ligger och kollar på saw.. har inget bättre för mig och orkar inte sova nu.

Kvällen har spenderats med Ellen iaf, vi har snackat den hel del idag faktiskt, om allt och inget. Skulle ha dragit på fest i antingen rissne eller ekerö, men ingen av oss pallade , så istället stannade vi kvar hos mig och kollade på film. Vi såg the break-up plan och den va rätt okej. Hängde inte med så mkt i filmen pga allt prat. Får väl ta och se om den någon gång.. anyway så drog Ellen för ett tag sen och jag har såå tråkigt. Men min syster och hennes kompis gjorde mig sällskap iaf ett tag, fast nu drog dom upp igen...


I just want you to know,

that when you wake up the next day

I'll be lying right next to you,

cuz I love you in every single way

Av marlene - 18 juni 2010 17:23

Tjuuuululu  

Hade prov idag på sommarskolan, det va inte lixom ett sånt prov man brukar ha utan vi fick fråga om hjälp typ hela tiden. Fast det behövdes nästan aldrig, det va faktiskt ganska lätt :) kul att det spöregna idag oxå.. usch! Det tar typ fem min från busshållplatsen till mig, och jag va skit blöt när jag kom hem.. -,-

så nu ska jag väl ta och äta lite, sen ska jag träffa Ellen. Kanske blir fest ikväll. Puuss!


When we're falling down, we will always be together

There's no need to turn around, cuz we will last forever

Av marlene - 17 juni 2010 22:44

Ligger och kollar på på smällen och snackar med Frida och Jocke. Vi håller på att planera inför midsommar, vi ska åka till norrtälje och vara dära i ett par dagar, såå kul det kmr bli!


Är så himla trött.. hm wonder why? Nej, det är ju den där tablettens fel :( aja ska iaf kolla klart på filmen (om jag inte somnar snart) sen sova!


Am I supposed to hang around and wait forever?

Last words that I said

But that was nothing but a broken heart talking, baby

You know that wasn't what I meant

Av marlene - 17 juni 2010 20:10

No words can describe my love for you

Av marlene - 17 juni 2010 17:46

Hemma från sommarskolan :) eller kom hem för nån timme sen. Gick ganska bra med matten idag ;o jag, Frida, Adde, Julia och Sara pluggade faktiskt för första gången. Nu ska jag äta, puss!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards