Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under juni 2010

Av marlene - 6 juni 2010 13:08

Gårkvällen va grym! Det var sjukt god mat och massa trevligt folk. Sara hade en överraskning till alla och det var magdans. Både hon och en riktig magdansös stog på borden och dansade. Skit kul! Kom hem runt tre inatt och somnade direkt. Vaknade halv tio idag och mådde as dåligt.. men men, det får man leva med :) ska försöka äta lite nu, men mår fortfarande skit dåligt och är inte ens hungrig. Aja, får se om man får i sig något och hoppas huvudvärken avtar snart -.-
 

Lägger in lite bilder sen från igår :) Puss!


I close my eyes and think of you,

Of all the things we could do

Av marlene - 5 juni 2010 14:16

Har så svårt att bestämma vad jag ska ha på mig ikväll... gahh! Måste skynda också, Frida och hennes mami kmr ju snart! Det här blir iaf sista inlägget för ikväll tror jag. Pussen!


I will be, all that you want
And get myself together
Coz you keep me from falling apart


All my life, I'll be with you forever
To get you through the day
And make everything okay

Av marlene - 5 juni 2010 11:16

Godmorgon! Skulle följt med Tobbe, Emma, Freja + lite annat folk till Nockeby igår och grillat. Men det kändes så långt att åka dit. Vi skulle åkt vid tio och kommit dit runt elva. Kändes onödigt, så jag stannade hemma istället och kollade på en skit bra film som heter cast away med familjen. 
 

Idag blir det 18års fest hos Sara! Frida och hennes mami kmr och hämtar mig typ runt två eller något för vi ska till sumpan där Frida ska slinga sitt hår. Tobbe kmr förmodligen dit ocskå, och sen när Frida är klar får vi skjuts av hennes mami till Sara! Shit vad kul det kmr bli ikväll   !! Puss


Bästa filmen jag sett typ!

Av marlene - 4 juni 2010 17:55

Vaknade runt tio idag, då jag gick ner och kollade på tv. Sen la jag mig ute på baksidan och läste flyga drake som jag ska ha läst ut tills på måndag. Aja, har inte så många sidor kvar längre.
 

Nu ska jag käka, sen blir det film, eller fast&furious kmr på tv om en kvart. Alla säger att den ska vara bra.. har bara sett ettan förut och den som kmr är fjärde filmen. Så får väl se om den är lika bra som ettan :)


You're the owner of my heart

Always close though we're apart

Av marlene - 3 juni 2010 19:24

Vaknade as tidigt idag, eller ah runt nio och kunde inte somna om, så drog ner och åt. Sen vid tio la jag mig ute i solen och solade i några timmar, underbart väder! Så det är typ det jag gjort idag. Har precis käkat middag och ska kolla på film nu, den heter homecoming :) puss!


I will give it all never let you fall

I will give it up just to show you Im in love

Av marlene - 2 juni 2010 21:31

Haha, omg.. va trött jag måste ha varit eftersom jag somnade vid fem och sov i tre timmar ;o vaknade vid åtta igen och åt lite middag..


 

Om en halvtimme börjar bästa programmet white collar!

Av marlene - 2 juni 2010 16:17

Slutade tidigare idag än vad jag egentligen skulle gjort, men blev klar med musikvideon så då fick vi sluta :) så när jag kom hem la jag mig direkt ute i solen, så har legat där i tre timmar kanske.
 

Det har varit en as skön vecka! Slutat tidigt varje dag känns det som, + att imorn och på fredag är vi lediga för att treorna tar studenten, skit skönt!


Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på någon film, pusss


Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards