Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under oktober 2010

Av marlene - 25 oktober 2010 08:39

Fy vilken jobbig morgon. Jag orkar seriöst inte gå upp halv sju på en måndag! Men nu sitter jag iaf i skolan och gör ingenting, jag vill bara hem och sova. Mina ögon orkar knappt hålla sig öppna.. så trött är jag lixom (!!) min syster ligger hemma me magsjuka, feber och halsfluss   jobbigt! Men just nu önskar jag att jag vore henne för jag pallar inte den här dagen!

Av marlene - 24 oktober 2010 17:15

It's amazing how you can speak right to my heart

Without saying a word, you can light up the dark

Av marlene - 24 oktober 2010 17:03

Blev ingen lugn hemmakväll igår, utan Felan drog me mig ut, haha! Menmen.. det var iaf kul. Vi drog först till pg där vi träffade på Kim, André, Max med flera, sen runt halv elva började vi röra oss mot mp. Stämningen inne på mp var väl lite sådära eftersom vi fick reda på en hemsk grej   Men man fick glömma bort det för stunden och bara ha kul! Felan drog hem tidigt så jag stannade kvar med Carolin, Fanny och några fler. Men så försvann Carolin hela tiden, så jag och Fanny hittade några som vi satt och snacka med resten av kvällen. Vi stannade där till klockan tre för då stängde dom, så då rörde vi oss mot bussen. Kom hem runt halv fem.. lyckat haha..

Av marlene - 23 oktober 2010 15:15

Det vart en lyckad kväll! Jag och Malin kom inte hem förrän fem på morgonen.. haha! Vi däcka direkt. Vi gick upp ovanligt tidigt för att vara oss oxå, typ runt 9-10 tiden. Inte härligt! Vi har bara legat och kollat på tv hela dagen, men hennes pojkvän kom precis och hämta henne. Så nu gör jag inte så mkt, började precis någon film som jag tänkte kolla på

Av marlene - 22 oktober 2010 16:15

Kom nyss hem från skolan. Ska äta lite och så, sen runt sex kommer Malin hit och så ska vi börja fixa oss inför ikväll. Vi ska först dra till Sammy och föra lite, sen drar vi vidare till Alex och festar där! Det kommer säkert bli awesome

Av marlene - 21 oktober 2010 19:30


Världens underbaraste!

Big love to you

Av marlene - 21 oktober 2010 19:26

Alldeles strax börjar PH, så det ska jag kolla på! Måste bara säga att Andreas i PH är sjukt snygg ;O !! Hoppas han vinner

Av marlene - 21 oktober 2010 15:39

Blev en väldigt kort dag i skolan. Vi började 12.20 istället för tio för att vi inte hade multimedia så nu är jag hemma, kom nästan precis hem och ska plugga lite.. har en engelska grej som vi ska redovisa imorgon, så det måste jag göra klart. Sen så är det lite annat jag måste fixa oxå 

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards