Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 16 december 2012

Av marlene - 16 december 2012 17:08

I fredags drog jag till jakan direkt efter jobbet och mötte upp Beck, Sandra och Emma. Vi köpte mat och dricka! Sen bar det av till Sandra igen för att börja fixa oss + maten! Lite stress men det gick bra, och allt va nästan färdigt när de andra tjejerna kom. Sen vid tio-tiden kom Zack och dom. Då började vi dricka + köra drinkspel. Vi drog till pure ngn gång runt halv tolv. Sen avslutade jag, Sandra, Davva och Patrick kvällen hos Sandra.

I lördags drog jag och Sandra till mp. Var ganska mkt folk där då det var event. Man kände typ mer än hälften som var där oxå då alla bor i järfälla eller kungsängen.. Men det var ju kul iallafall. Kom hem till Sandra runt halv fyra och vi båda deckade direkt. Nu är jag hemma och ska bara ta det lugnt. Tredje advent idag fan! One week left. Känns sjukt!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards