Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under april 2013

Av marlene - 16 april 2013 19:12

Häällo! Helgen har varit awesome som vanligt. I fredags förade vi ett par stycken hos Sandra och spelade spel. Jättekul faktiskt. Avslutade kvällen på pure. Alltid lika kul där. Dock var det inte så mkt folk som det annars brukar vara. Men vi hade det kul ändå! I lördags var jag med Ellen hos henne. Vi åt middag och sen kom även Louise och Jesper dit. Vi drack lite och spelade ölspel. As kul. Sen ville dom dra ut, vilket jag inte ville. Så jag drog till Sandra och bara var där. Sen kom Pelle, Andreas och Fredrik dit oxå, konstigt nog haha. Så då drack vi såklart ännu mer. Vi alla decka i soffan sen. Jag var lixom fortfarande full på morgonen när jag kom hem vid tio.. höhö. Inte bra. Men sov bort det och sen kom farmor, farfar och Daniel hit och så firade vi Vanne i förskott. Hon blir fan 18 om tre dagar!! Nu ska jag kolla klart på filmen hon är min och sen blir det att hoppa in i duschen. Pussss

Av marlene - 11 april 2013 21:32

Haha tillägnad mina bästa vänner! Rebecka, Sandra och Ellen. You are truly the best. Så mycket kärlek till er!

Av marlene - 11 april 2013 17:39

Vaknade sju idag och fy va pigg jag var då!? Sovit dåligt hela natten, igen.. Allt pga tatueringen. Aja, de går väl över snart. Kollade lite OC innan jag somnade och vakna vid tre igen. Just nu kollar jag på funny games med syrran och hennes pojkvän. Alltså den filmen är sjuuuuk. Haha!! Här är en bild på min super goda sallad jag åt häromdan. Puusshejj

Av marlene - 10 april 2013 18:13

I måndags var jag ju och fyllde i min tatuering på ryggen. Fy alltså! Gjorde inte så jätte ont just då kanske, men igår gjorde det verkligen det. Kunde knappt sova..    tur att jag var ledig igår och idag. Sov nämligen dåligt inatt med. Kan ju inte sova på rygg just nu. Aja, vill man vara fin så får man lida pin. Eller hur?!


Halvvägs till helg. Underbart. På fredag ska vi nog bara vara hos Sandra och dricka och spela spel. Alltid roligt med sånt. Så slipper man ta sig in till stan. Hehe! Juste, var hos tandläkaren idag oxå.. buuhu. Usch inte kul att vara 20 kan jag säga er. Dyrt som fan! Tur att det bara är en gång om året då... nu ska jag kolla teen wolf. Har typ blivit besatt av den serien. Dock har jag bara tre avsnitt kvar. Sen får jag vänta tills i juni då säsong 3 kmr ut :/


 

Av marlene - 9 april 2013 15:35

Värsta charmtrollet ju!  

Av marlene - 8 april 2013 10:53

Häääällå! I lördags blev det utgång. Drog till Sandra först och föra me henne och Linda innan vi drog till friday's där vi mötte upp Josefina, Calle och Patrik. Senare kom även Fredrik, Pelle, Andreas, Simon, Louise och Ellen. Så vi vart några stycken iallafall! Vi satt på friday's till stängning och drog sen vidare till collage. Det var rätt najs där faktiskt. Hade aldrig varit där innan, men det var massa folk så det var väl kul. Fick skjuts hem av Marcus sen. Skööönt!
Idag ska jag fylla i min tatuering. Så är ledig från jobbet, hehe! Har tid klockan ett och Sandra ska följa med och hålla mig sällskap! Wiie, bästa :) nu ska jag käka ngt. Puss

Av marlene - 6 april 2013 11:51

Hey! Igår vart de utgång. Men först käkade jag och Ellen hos mig, vi gjorde en as god sallad! Sen kollade vi Italien lite för att se. Därefter förade vi och sjöng singstar, sjukt kul! Vi mötte Pelle, Fredrik, Sandra, Linda och några fler på tåget och drog oss in mot stan. Vi hamnade på snaps haha, och var där heeeela kvällen. Men det var kul. Jag och Ellen kom hem till henne runt fyra och somnade runt halv fem eller ngt. Hon vaknade redan vid halv åtta och jag gick upp två timmar senare, hehe. Så vi har inte alls sovit så många timmar inatt! Aja, hon drog iväg för att jobba och jag kom precis hem och har lagt mig ute i solen. Får se vad som händer ikväll. Ifall man drar ut igen eller inte ;) puss

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards