Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av marlene - 2 maj 2010 17:33


snygging<3

Av marlene - 2 maj 2010 17:22

Skulle bara ha stannat hemma igår och ta de lugnt, men Carro, Sara och Tobbe ville på party, så jag hängde med dom. Haha våran kväll vart helt misslyckad. Vi skulle på fest på Söder, men när vi var påväg så fick vi inte komma för att det vart för mkt folk där. Så då satt vi ute i Karlberg och drack.. sen fick vi komma på fest i Solna så då drog vi dit och satt på Solna station i typ en timme för att vänta på killarna.. dom kom runt ett och då orkade vi inte vara kvar så vi tog tåget tillbaks. Fast jag och Carro hoppade av i Kallhäll för vi blev så sugna på donken. Så drog till donken och käka lite, sen tog vi nattbussen hem till mig. Haha, kvällen var misslyckad men ändå rolig   
 

Idag har jag bara varit hemma, Carro drog runt tolv. Sen vid två kom pappas släkt hit och så firade vi min syster och snart ska vi väl börja grilla   

 

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards