Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av marlene - 1 maj 2010 14:10

       

Av marlene - 1 maj 2010 13:55

Tjaaah! Usch vad jag är trött.. har knappt sovit något.

Aja, igår var jag ju först i skolan där vi hade utställning på våra produkter. Så alla i hela skolan fick rösta på den produkt som de tyckte var bäst. Jag, Jonas och Mahdi var ju grupp och vi fick faktiskt ganska många röster, antar att det var väl för att många vill åka till MTV music awards och få gå backstage och sånt dära!
 

Efter skolan drog jag, Frida och Tobbe till kista där vi köpte lite kläder. Sen drog vi hem. Runt 6 drog jag hem till Frida där vi grillade, mums! När klockan var 8 drog vi till majbrasan och var där i ca en timme. Sen hade vi bråttom eftersom vi skulle på lokalfest med Sara, Adde och Erik. Men lokalfesten sög ju, så vi drog till en hemmafest istället, fast det var bara jag, Adde och Frida som drog dit och där var det as kul! Carro, Julia, Ali och Zack var där så det var roligt, men dom drog ganska tidigt och då hängde Adde me dom + Frida drog hem till sin pojkvän, så jag var där själv, haha. Men det var iaf kul. Somnade i Lukas soffa runt 5 och blev väckt av KB nästan direkt för han ville ha sällskap.. Satt med honom ett tag tills vi bestämde oss för att röra oss hemåt. Jag kom hem runt halv 7 och somnade direkt, vaknade igen vid 10 och kunde inte somna om.. så är feeeett trött!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards