Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under maj 2010

Av marlene - 13 maj 2010 17:55

Igår blev de fest me Sara, Tobbe och Ellen. Först drog vi till flemingsberg på fest och var där ett tag, sen drog vi till en annan fest som låg i bredäng. Haha galen kväll säger jag bara (!!). Jag och Ellen kom hem runt halv fyra och somnade direkt.
 

Imorse när vi vakna hade jag jääävligt ont i huvudet. Usch! Men drack lite juice så det blev bättre. Ellen drog hem runt tre eller något, och nu håller vi på att grilla här :) puss

Av marlene - 11 maj 2010 15:31

Galet skönt att bara ligga ute i värmen, men höll på att somna hela tiden. Så gick in igen efter att ha legat ute i typ en timme eller något. Nu ska jag kolla på shrooms, aldrig sett den förut. Någon annan som sett den? Är den bra?

Av marlene - 11 maj 2010 13:56

Nu är jag hemma från skolan. Haha redigerade lite på musikvideon, de va aaas kul :), imorgon har vi två lektioner sen ere lång helg, fy vad skönt! Då blir det väl grillning vid något bad eller så, sen blir det förmodligen party också :)


Nej nu ska jag lägga mig ute i solen. Det är sjukt varmt ute idag faktiskt :D puss

Av marlene - 9 maj 2010 10:56

Tjaa! Jag och Ellen hann filma ganska mkt igår. Vi började med att filma inne scenerna, därefter gick vi ut och filma. Vi hann iaf filma ute ett tag innan regnet kom, då drog vi hemåt.
 

När jag kom hem så började jag fixa mig direkt, för klockan var lixom sju och jag skulle med Carro, Sara och Silvia på fest i rissne. Så fixade mig lite, sen tog jag bussen till Carro där jag fixade mig lite mer. Sen drog vi till rissne där vi mötte upp Sara och Silvia och drog vidare på party. Vi stannade där dock inte så länge för att det inte var så jättekul där, så vi drog vidare till jakan på fest. Där var det inte heller så kul, men bättre än i rissne iaf. Men Sara och Silvia drog till Väsby istället tror jag. Aja, Carros mamma kom och hämta mig och Carro runt halv två. Så när jag kom hem höll jag på att somna direkt men kollade iaf lite på tv. Sen ringer en killkompis till mig och ber mig komma ut, så jag går ut och möter honom. Tillslut blev det så att vi drog hem till mig och kollade film. Efter filmen låg han och snacka hur länge som helst så jag kunde inte sova.. haha x) aja, det va kul iaf. Vi somnade runt halv sju och vakna för en halvtimme sen. Puss!

Av marlene - 8 maj 2010 12:00

Nu ska jag äta frukost, sen fixa mig, sen börja röra mig mot Ellen. Ser ut som vi får filma inne idag -.-


 

Jag o Mahdi :)

Av marlene - 8 maj 2010 11:43

Jag som trodde att solen skulle skina idag.. men nej, det är grått och kmr förmodligen börja regna. K-U-L säger jag bara.. jag som skulle filma idag ;O aja får väl försöka iaf (a).


Igår träffade mötte jag upp Ellen i barkarby där vi försökte komma på vad vi skulle göra. Tillslut åkte vi till jakan för att Emil (Ellens kompis) ville att vi skulle komma dit, han var på bilträff där. Så vi drog dit och kollade iaf. Fattar inte hur man kan tycka det är roligt med bilträffar, de enda dom gör är att stå och prata. Dom hade stått där i typ över två timmar också.. haha tråkigt! Aja, så jag och Ellen drog hem till mig och gjorde inte så mkt, snackade lite skit bara. Sen vid tolv drog hon hemåt och då bestämde jag mig för att sova, fast somnade inte förrän typ runt ett eller något. Puss

Av marlene - 7 maj 2010 19:50

Hoooola!

Sitter och pratar lite med kusinen, vi försöker bestämma vad vi ska göra ikväll.

Idag i skolan hände det ingenting speciellt.. vi hade muntlig redovisning om våra produkter. Jag, Mahdi och Jonas hade ju MTV music awards. Det gick hyfsat bra! Fick även veta vilka som vann och det var faktiskt vi! Eleverna i skolan hade ju fått gått runt och röstat, och vi fick alltså flest röster i våran klass. Sen i andra klassen vann Ali och hans grupp. Ajaa, whatever.
 

Ska lyssna på muuuuusik nu och fixa mig lite smått. Pussssss

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards