Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 8 november 2013

Av marlene - 8 november 2013 17:49

Heeeyy babes! Sitter här i simhallen med syrran och väntar på att mamma ska sluta, vilket hon gör om en kvart typ! Idag har jag bara varit hemma och kollat the vampire diaries, hur spännande är inte säsong 5 liksom?!?! Efter de drog jag till Jakan och mötte upp lillasyster och så gick vi till kicks en snabbis innan vi drog till simhallen för att sola i 30 min! Najjjzz!

Ikväll blir det utgång; till mp! Haha. Niello ska tydligen dit och sjunga lite, och han är ju bra så att why not? Ska dit med syster, Jossan och Sofia så kvällen kommer att bli awesome! Hoppas ni också får en awesome fredag! Puuuss

Bild från i onsdags när vi käka middag på golvet i lägenheten, hahha!

Av marlene - 8 november 2013 11:06

Godmorgon! Jag vaknade för ett tag sen. Är ledig idag! Super skönt med långhelg! Dock har jag inga planer faktiskt. Men tänkte iallafall dra ut på en pw. Känner att det var vääääldigt längesen nu. Inte bra!


Annaaars dåå? Vi närmar oss sakta men säkert ett nytt år. Hur sjukt känns inte det? Att det snart är 2014.. Tiden går alldeles för fort. Det är liksom redan November. Gahh. Vill bara gå i ide och vakna upp igen när det är sommar!


Och inte för att glömma så är det ju fars dag på söndag!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards