Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 25 november 2013

Av marlene - 25 november 2013 19:36

Heeyy. Orkar knappt blogga längre. Det finns liksom ingenting roligt att skriva om. På dagarna jobbar jag ju och på helgerna är det antingen fest, träffa kompisar eller hemmakväll som gäller typ.. Haha tråkigt liv jag har.

Igår kom Sebbe hit iallafall och vi kollade solsidan och johan falk. Sen så pratade vi om allt möjligt. Känns så himla bra att vi är vänner och även kan umgås som de även fast vi har ett förflutet tillsammans. Han sov även kvar här och imorse när väckarklockan ringde vid sju ville jag bara kasta mobilen i golvet. Men njae jag pallrade mig till jobbet iallafall! Tyckte synd om Sebbe som va ledig idag och fick ändå gå upp så tidigt. Hehe! Nej nu kolla lite tv och snart börjar dessertmästarna! Wey.

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards